کد خبر: ۱۷۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 14
جراحان پلاستیک و زیبایی از هیچ تلاشی برای کمک به این افراد فروگذاری نکرده و همه اقدامات درمانی را به صورت رایگان انجام می‌دهند
شفا آنلاین>سلامت>دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اشاره به اعلام آمادگی جراحان پلاستیک برای اعزام به مناطق زلزله‌زده، گفت: پانصد میلیون ریال نیز تاکنون توسط انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی برای کمک به حادثه دیدگان ارسال شده است.

به گزارش شفا آنلاین، بابک نیکو مرام در ارتباط با تمهیدات انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران جهت کمک به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه و غرب کشور اظهار داشت: دکتر محمد باقر حسینی، رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه که خود از جراحان پلاستیک و زیبایی برجسته ایران به شمار می‌رود در منطقه جهت کمک به حادثه دیدگان حضور دارد.

وی با اشاره به تماس مستقیم با رئیس سازمان نظام پزشکی(Medical System) کرمانشاه افزود: تعداد زیادی از جراحان پلاستیک و زیبایی جهت کمک به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه و غرب کشور اعلام آمادگی کرده و در صورت نیاز و فراخون به منطقه حادثه دیده اعزام می‌شوند.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک(Plastic surgeons) و زیبایی ایران با بیان اینکه تعداد زیادی از مصدومان زلزله به تهران منتقل شده‌اند، ادامه داد: جراحان پلاستیک و زیبایی از هیچ تلاشی برای کمک به این افراد فروگذاری نکرده و همه اقدامات درمانی را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

نیکو مرام از کمک پانصد میلیون ریالی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران به مردم زلزله زده کرمانشاه و غرب کشور خبر داد و گفت: از اعضای انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران به منظور کمک به مردم آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه و غرب کشور مبلغ پانصد میلیون ریال کمک نقدی فوری جمع آوری و به سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران آماده هرگونه کمک و یاری به هموطنان آسیب دیده هم در غالب اعزام نیروی انسانی فوق تخصص و نیز کمک های نقدی و غیرنقدی بعدی جهت بازسازی مناطق آسیب دیده در آینده نزدیک است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: