کد خبر: ۱۷۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 13
مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از اولیا متوفیات حادثه زلزله اخیر درخواست کرده تا برای حفظ حقوق قانونی جان باختگان و بازماندگان، از تدفین بدون صدور جواز دفن پزشکی قانونی جدا خودداری کنند.
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از اولیا متوفیات حادثه زلزله اخیر درخواست کرده تا برای حفظ حقوق قانونی جان باختگان و بازماندگان، از تدفین بدون صدور جواز دفن پزشکی قانونی جدا خودداری کنند.

به گزارش شفا آنلاین،دکترمهرداد علی بخشی با اشاره به حقوقی که در زمان حیات یا فوت یک فرد به اطرافیان تعلق می گیرد یا از آنها ساقط می شود، افزود: متخصصان پزشکی قانونی در کوتاه ترین زمان، جواز دفن جان باختگان را صادر می کنند و لازم است خانواده ها برای حفظ حقوق افراد متوفی، با جواز دفن، مراسم خاکسپاری را برگزار کنند.

صبح امروز وپس ازحادثه زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی با حضورقائم مقام رئیس، معاونان و مدیران کل این ستاد، تشکیل جلسه داد.

هماهنگی های لازم و بررسی مشکلات احتمالی و تسریع در صدور جواز دفن و نحوه اطلاع رسانی ازموضوعات مورد بحث درجلسه ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشوراست.

شب گذشته درفاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.
برچسب ها: سلامت ، سازمان ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: