کد خبر: ۱۷۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 10
،طبق گزارشات آتش نشانی ارتفاع چاه ۴۰ تا ۵۰ متر تخمین زده شده و پس از حدود ۱۰۰ دقیقه تلاش مداوم نیروهای آتش نشانی، پلیس و اورژانس تهران، ایشان از چاه خارج شده و به بیمارستان فیروزگر منتقل گردید
به گزارش شفا آنلاین، عصر روز سه‌شنبه هفته جاری، شانزدهم آذر، دکتر نفیسه باوقار رزیدنت سال دوم پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایران، حین قدم زدن در  فود کورت اصلی مجتمع فرهنگی ورزشی انقلاب در چاه آب سقوط کرد.

به گزارش شفا آنلاین،طبق گزارشات آتش نشانی ارتفاع چاه ۴۰ تا ۵۰ متر تخمین زده شده و پس از حدود ۱۰۰ دقیقه تلاش مداوم نیروهای آتش نشانی، پلیس و اورژانس(Emergency) تهران، ایشان از چاه خارج شده و به بیمارستان فیروزگر منتقل گردید.

علیرغم پوشش این خبر توسط بسیاری از خبرگزاری‌های کشور، تمامی آنها مصدوم را «یکی از اعضای مجموعه انقلاب» معرفی کرده و تنها به نشر اطلاعیه روابط عمومی مجموعه انقلاب در مورد پیگیری علل این اتفاق و مجازات مسببان آن اکتفا کردند.

روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب در این اطلاعیه‌، عنوان کرد وضعیت عمومی وی مساعد بوده ولی دچار شکستگی(Fracture) شده است. این در حالیست که طبق اظهارات پزشکان معالج وی دچار شکستگی مهره‌های پشت و کمری به خصوص t12 و مفصل مچ هر دو پا و پارگی کبدی شده است و امروز جمعه نیز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: