کد خبر: ۱۷۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 31
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه دو برابری سقط درمانی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: 1373 نفر برای سقط درمانی مراجعه کرده اند که با 643 درخواست موافقت شد.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه دو برابری سقط درمانی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: 1373 نفر برای سقط درمانی مراجعه کرده اند که با 643 درخواست موافقت شد.

به گزارش شفا آنلاین،آرش سالاری در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات  افزود: 463 درخواست هم مورد تایید قرار نگرفت و 67 مورد بعد از تشکیل پرونده پیگیری نشد.

**مرگ 650 تن در استان تهران بر اثر تصادف در شش ماهه امسال
رئیس اداره ارزیابی پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه 561 نفر در این استان در نیمه نخست امسال در اثر تصادف جان خود را از دست داده اند گفت: 105 تن از این افراد زن و 546 تن مرد بوده اند که از میزان مرگ و میر 469 مورد تصادفات درون شهری، 169مورد تصادفات برون شهری، 7 مورد در جاده روستایی و هشت مورد هم نامعلوم بوده است.

به گفته وی در نیمه نخست امسال 37 مورد فوتی در استان تهران براثر گازمونوکسید کربن گزارش شده است که با توجه به 48 مورد فوتی در مدت مشابه سال قبل، 22.9 درصد کاهش مرگ بر اثر گاز مونوکسیر کربن در استان تهران را شاهد بودیم.

سالاری همچنین از مرگ 103 تن در استان تهران در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: 75 تن از فوت شدگان در اثر سوختگی مرد و 28 تن هم زن بوده اند و با توجه به 124 مورد مرگ در اثر گاز مونوکسیدکربن در مدت مشابه سال قبل، این نوع مرگ و میر 16.9 درصد کاهش یافته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: