کد خبر: ۱۷۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 22
شگرد کلاهبرداران این بوده است که با پزشک تماس تلفنی برقرار کرده و با بیان موضوع مالی تحریک کننده درخواست مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز را مطرح می‌کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 18 تهران از دستگیری یکی از باندهای کلاهبرداری از پزشکان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، رضوانفر بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 18 تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر فاضل ریاست کل سازمان نظام پزشکی از دستگیری یکی از باندهای کلاهبرداری از پزشکان خبرداد و گفت: شگرد آنان این بوده است که با پزشک تماس تلفنی برقرار کرده و با بیان موضوع مالی تحریک کننده درخواست مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز را مطرح می‌کنند.

وی افزود: سپس به پزشک مربوطه دستوراتی را برای انجام امور مالی می‌دهند و به این شکل وجوه پزشک را از حساب وی خارج می‌کنند.

رضوانفر ضمن اطلاع رسانی این موضوع به ریاست کل سازمان نظام پزشکی(Medical System) خواستار اطلاع رسانی به جامعه پزشکی در خصوص تماسهای تلفنی مبنی بر مراجعه به دستگاه خودپرداز (ATM) شده و تاکید کرد: پزشکان با هیچ تماس تلفنی به محل دستگاه خود پرداز (ATM) مراجعه نکنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
سلام خسته نباشین، من یکی از مال باختگان این جریان هستم در استان گلستان،این جریان فقط در تهران نبوده و میخواستم بدونم اطلاعات بیشتری از شماره پرونده یا جایی که بشه اطلاعات بیشتری به دست آورد رو دارین؟حقیقتا امکان پیگیری حضوری در تهران رو نداریم،ممنون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: