کد خبر: ۱۷۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 20
به محض اینکه از باردار بودن همسرتان مطلع می شوید به او بگویید:" چه عالی! یه بچه! فوق العاده است!" و از گفتن جملاتی نظیر" چطور این اتفاق افتاد؟" و چیزهای مشابه خودداری کنید.
شفا آنلاین:در اینجا به چند نمونه از تجربیات شخصی پدرهایی که دوران پیش از تولد و زایمان و بعد از تولد فرزندان خود را تجربه کرده اند اشاره شده است.

پدرها در بارداری، زایمان و رشد چه وظایفی دارند؟ (1)
 
به محض اینکه از باردار بودن همسرتان مطلع می شوید به او بگویید:" چه عالی! یه بچه! فوق العاده است!" و از گفتن جملاتی نظیر" چطور این اتفاق افتاد؟" و چیزهای مشابه خودداری کنید.
کریس پگولا، موسس و بنیانگذار دایپر دود و پدر سه فرزند از لوس آنجلس
پاهای همسرتان را ماساژ دهید، مرتب شانه ها و کمر او را ماساژ دهید.
برت مارتینس – پدر پنج فرزند از هیوستون

هردو نفر شما در انتظار فرزند هستید، ولی فقط همسر شما این نوزاد را در شکم خود حمل می کند. درواقع اوست که ضربه زدن های کودک و تغییرات دیگر در بدنش را حس می کند و با حالت تهوع، تغییرات هورمونی و دیگر مسایل دوران بارداری روبرو می شود. برای همین به او توجه بیشتری نشان دهید. کاری کنید که بداند به او علاقه دارید. با نوزادتان در شکم او حرف بزنید و با او نزد پزشک معالج بروید و از دکتر سوال بپرسید و چیزهای جدید یاد بگیرید. دراین صورت رابطه شما با فرزند و همسرتان بیشتر و بیشتر می شود.
برنت لارسون، برنامه نویس کامپیوتر و پدر دو فرزند از ایالت کانزاس

راههای حمایت بهتر از همسرتان را پیدا کنید. شستن ظرفها بعد از درخواست او کار خوبی است ولی اگر بی آنکه همسرتان از شما بخواهد این کار را بکنید، خیلی بهتر خواهد بود.
نوا لانگ، وکیل و پدر یک فرزند از سیاتل

اگر همسرتان می گوید که چیزی در خانه بوی بدی می دهد، حرف او را باور کنید. حتی اگر اصلا هیچ بویی حس نمی کنید. در مقطعی از بارداری وی، حتی بوهای ملایم، بوی صابون، ساندویچ همبرگر و تکه های یخ هم، می توانند برای او بوی وحشتناکی داشته باشند. نگذارید آشغال یا باقیمانده غذا در یخچال بیشتر از زمان لازم در خانه بمانند.
مایکل یسیس، نویسنده مقالات مسافرتی و پدر یک فرزند از راکویل

انعطاف پذیر باشید. ممکن است همسرشما یک لحظه از اینکه کمر او را نوازش کنید خوشش نیاید ولی یک دقیقه بعد چنین چیزی بخواهد. ممکن است بخواهد شام را بیرون از خانه صرف کند و وقتی برای رزرو رستوران تماس می گیرید، نظرش را تغییر دهد. باید با این شرایط کنار بیایید.
ن.ل

 یکی دو ساعت زودتر محل کارتان را ترک کنید تا همسرتان را درمطب پزشک همراهی کنید. رئیس و همکاران خود را به پدر شدن خود عادت دهید. دراین صورت وقتی فرزندتان به دنیا می آید، نشان داده اید که می توانید تغییراتی در برنامه کاری خود ایجاد کنید و درعین حال کارتان را هم انجام دهید.
بیل نتان، مدیر پروژه و پدر دو فرزند از سان فرانسیسکو
برچسب ها: پدر ، رشد کودک ، تجربه شخصی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: