کد خبر: ۱۶۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 12
اطلاعات واصله به نظام پزشكي حاكي است كه حراست برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی با اساتید بیهوشی تماس گرفته و مانع حضور آنها در بیمارستان ها شده‌اند
شفا آنلاین>سلامت>رئیس شورای عالی نظام پزشکی در واکنش به ممانعت از حضور بعضي از اساتيد رشته بيهوشي به بيمارستان‌ها، این قبیل اقدامات را خلاف قوانین و مقررات و نوعی بدعت‌گذاری دانست.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمدرضا ظفرقندی در خصوص تماس تلفني و ارسال پيامك و ايجاد محدوديت براي بعضي از همكاران بيهوشي اظهار داشت: اطلاعات واصله به نظام پزشكي حاكي است كه حراست برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی(Medical science) با اساتید بیهوشی تماس گرفته و مانع حضور آنها در بیمارستان ها شده‌اند.

بنده به عنوان رئیس شورای عالی نظام پزشکی این قبیل اقدامات را خلاف قوانین و مقررات می‌دانم و معتقد هستم این نوع برخوردها یک نوع بدعت‌گذاری است و نتایج ناخوشایندی خواهد داشت.

ظفرقندی با تاکید بر حل مشکلات و پیگیری اعتراضات از مجاری قانونی گفت: هر نوع اقدامی باید از مسیر قانونی پیگیری شود و ما نیز اعلام می کنیم که این نوع برخوردها صحیح نبوده و حتی غیر قانونی است. البته  تجمع خياباني با روپوش سفيد را هم در شان جامعه پزشكي نميدانم و معتقدم به مصلحت نبوده وموثر هم نخواهد بود و باعث بروز مشكلات ديگري خواهد شد.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی(Medical System) با تصریح بر اینکه مشکلات جامعه پزشکی باید در خود آن حل و فصل شود، تاکید کرد: از آنجا که این تجمع برای پیگیری مشکلات تعرفه‌ای و مسائل مالی بوده، در این مورد نباید مشکلات داخلی جامعه پزشکی به بیرون انتقال داده شود و اگر بخواهیم  این مشکلات را کسی از بیرون جامعه پزشکی حل و فصل کند به مصلحت نخواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: