کد خبر: ۱۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 08
پزشکان در افزایش میزان سلامتی جامعه نقش مهم و محوری داشته و جامعه‌ای که از پزشکان بهتری برخوردار باشد، میزان آمار سلامتی مردم آن جامعه بیشتر خواهد بود
شفاآنلاین>سلامت> شنيدن خبر و تصاوير تجمع، تهديد، شكايت و اعتصاب در محيطهای صنعتی و انرژى شهرستان عسلويه برای برخی خوانندگان و مخاطبين رويدادها و اخبار غالبا تازگى نداشته باشد ولي شايد اعتراض جدى قشر حوزه سلامت پايتخت انرژى كشور بعد از يك هفته رايزنى و پيگيرى این، مهم‌ترین اتفاق حوزه بهداشت و درمان در اين هفته باشد برای عسلويه.

به گزارش شفاآنلاین، پزشکان در افزایش میزان سلامتی جامعه نقش مهم و محوری داشته و جامعه‌ای که از پزشکان بهتری برخوردار باشد، میزان آمار سلامتی مردم آن جامعه بیشتر خواهد بود. روزی که پزشکان خانواده شهرستان نوپا «عسلويه» در استان بوشهر، از تأخیر در پرداخت حقوق و کارانه‌ها به ستوه آمدند و نامه تهدیدشان به اعتصاب منتشر كردند!

عدم پرداخت به موقع حق الزحمه و مطالبات قسمت عظيم پزشكان (Doctors)خانواده، ماما،دندان پزشك و پرستاران و بهورزان در قطب انرژى كشور صدای اين قشر را هم نيز درآورد.

اعضاء پزشکان خانواده عسلويه طی نامه‌ای رسمى خطاب به معاونت بهداشتى دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تداوم خدمت پزشکان خانواده را با شرایط موجود غیرممکن دانسته و خدمت رسانی این پزشکان را منوط به دریافت كامل و قانونى حقوق شش ماه عقب افتاده خود عنوان نموده اند.

شايان ذكر است طی پيگيرى با برخی از خانه و مراكز بهداشتی و درمانى شهرستان، تمامى اعضاء طرح پزشك خانواده در محل كار خود هستند و  به احترام شهروندان و ارباب روجوع نيازمند و دردمند در پایان گفته های شان متذکر شده‌اند که به «اخلاق پزشکی» پایبندند و «اقدامات اورژانس» را «طبق روال» انجام خواهند داد، اما در تلاش هستند با این نوع اعتراض قانونى، به هدف خود یعنی دریافت حقوق و کارانه‌های معوق شش ماهه گذشته در ابتدای سال تحصيلی فرزندان(Children) خود برسند و خواستار رسيدگى دلسوزانه و فورى متوليان و مسئولين دانشگاه علوم پزشكى و درمان استان به ترميم و اوضاع نا به سامان بهداشت و درمان شهرستان عسلویه هستند.
برچسب ها: سلامت ، پزشکان ، فرزندان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: