کد خبر: ۱۶۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 25
دو روز پس از بازگشایی مدارس، حادثه ناگواری به سراغ دانش‌آموزان کرمانی رفت و در جریان تصادف یک تریلی با سرویس پسران دانش‌آموز ۲۰ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند
شفاآنلاین>اجتماعی> دو روز پس از بازگشایی مدارس، حادثه ناگواری به سراغ دانش‌آموزان کرمانی رفت و در جریان تصادف یک تریلی با سرویس پسران دانش‌آموز ۲۰ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شفاآنلاین، ظهر ديروز دانش‌آموزان مدرسه فرهيختگان كرمان بعد از پايان كلاس‌هايشان سوار بر سرويس‌شان كه يك ميني‌بوس بود، شدند تا به خانه‌هايشان بروند اما هيچ‌يك خبر نداشتند كه چه حادثه‌اي در كمين‌شان است. 19دانش‌آموز سوار سرويس مدرسه شدند و ميني‌بوس به راه افتاد اما وقتي به خيابان ميرزا آقاخان رسيد ناگهان كنترل ميني‌بوس از دست راننده خارج شد.

دانش‌آموزان كه همه‌‌چيز را به چشم مي‌ديدند، فرياد مي‌زدند و كمك مي‌خواستند اما هيچ‌كس نمي‌توانست ميني‌بوس را متوقف كند. پسران نوجوان لحظات پر‌از دلهره‌اي را مي‌گذراندند و درست در همين لحظه يك تريلي بر سر راه سرويس مدرسه قرار گرفت و ميني‌بوس به‌شدت با عقب آن برخورد كرد.

فقط چند دقيقه از اين حادثه مي‌گذشت كه حادثه به اورژانس(Emergency) گزارش شد و دقايقي بعد امدادگران خود را به محل حادثه رساندند. سيدمحمد صابري، رئيس مركز اورژانس استان كرمان در اين‌باره  گفت: اين حادثه ساعت 13به مركز اورژانس گزارش شد و به‌دنبال آن 4 آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. در اين حادثه 19دانش‌آموز كه بين 11تا 13سال داشتند و راننده ميني‌بوس مصدوم شده بودند كه همگي به بيمارستان شهيد باهنر كرمان منتقل شدند.

با انتشار خبر اين حادثه خانواده‌هاي زيادي دلواپس فرزندان‌شان شدند و تعداد زيادي از آنها به بيمارستان رفتند. دقايقي از اين حادثه مي‌گذشت كه در بخش اورژانس بيمارستان شهيد باهنر جاي سوزن‌انداختن نبود. با وجود شدت تصادف اما اين حادثه تلفاتي نداشت.

دكتر ترابي، مسئول بخش اورژانس بيمارستان(hospital) شهيد باهنر گفت: خوشبختانه هيچ‌يك از دانش‌آموزان با مصدوميت شديدي مواجه نشده بود، با اين حال همه آنها تا چند ساعت تحت نظر بودند. وي ادامه داد: 3نفر از دانش‌آموزان از ناحيه پا ضربه ديده بودند كه بعد از انجام عكسبرداري معلوم شد كه جاي هيچ‌گونه نگراني وجود ندارد و قرار است بيشتر مصدومان به‌زودي مرخص شوند.

اما علت اصلي اين حادثه چه بود؟ سرهنگ علي‌اكبر نصيري، رئيس پليس راهور استان كرمان در اين‌باره گفت: نقص فني در سيستم ترمز ميني‌بوس سرويس مدارس علت اصلي تصادف آن با تريلي بود و راننده ميني‌بوس مقصر حادثه بود.همشهری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: