کد خبر: ۱۶۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 16
تامین اجتماعی یاری برای دولت است و امسال به صورت ماهانه چهار هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان مستمری و بیمه بیکاری پرداخت می کند و یک هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان برای درمان شما هزینه می کند
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان، با بیان اینکه بخش درمان جزء جدایی ناپذیری تامین اجتماعی است، افزود: تا ما هستیم اجازه دست اندازی به اموال این سازمان را نخواهیم داد.

به گزارش شفا آنلاین، سیدتقی نوربخش روز شنبه در مراسم پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی(Social Security) در پارک ولایت تهران افزود: تمام ابعاد
زندگی بازنشستگان به نوع کارکرد تامین اجتماعی بستگی دارد.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی یاری برای دولت است و امسال به صورت ماهانه چهار هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان مستمری و بیمه بیکاری(Unemployment Insurance) پرداخت می کند و یک هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان برای درمان شما هزینه می کند.

نوربخش با بیان اینکه تامین احتماعی یاور دولت است ، اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی تامین اجتماعی خاکریز دولت بوده بدون اینکه از بودجه عمومی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: جبران مافات بازنشستگان فقط با همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام می شود و تا پایان سال دوم برنامه ششم توسعه این مهم محقق می شود .

نوربخش ادامه داد: در بخش درمان در این چهار ساب اقدامات جدی صورت گرفته که اجرای هتلینگ بیمارستان ها و کمک به طرح تحول سلامت از جمله این اقدامات بوده است اما هنوز راه زیادی برای برطرف کردن دغدغه بازنشستگان وجود دارد.

وی ادامه داد: در این چهار سال تجهیزات مهمی به مراکز درمانی اضافه شده که به اندازه ١٠ سال گذشته آن بوده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: همچنین در چهار سال گذشته هشت بیمارستان در کشور ساخته شده است.

وی با بیان اینکه چند خبر خوب برای بازنشستگان دارم؛ افزود: در زمینه پرداخت وام های کوتاه مدت ٣٠ هزار مورد تسهیلات به بازنشستگان اعطا می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین یک هزار نفر از مستمری بگیران به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مراسم پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی امروز شنبه در محل پارک ولایت تهران با حضور جمع زیادی از بازنشستگان برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: