کد خبر: ۱۶۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 04
رییس جمهور با اهدای لوح، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تجلیل و تقدیر کرد که در این مراسم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه برتر در حوزه اختصاصی تقدیر بعمل آمد
شفا آنلاین>سلامت>در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی وزارت بهداشت به عنوان دستگاه برتر شناخته شد و در حوزه اختصاصی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین،سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با شعار توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با تقویت وحدت و عزت ملی در سایه آزادی، امنیت و آرامش در روز چهارشنبه، هشتم شهریورماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بنابر این گزارش، رییس جمهور با اهدای لوح، از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تجلیل و تقدیر کرد که در این مراسم از وزارت بهداشت(Ministry of Health)، درمان و آموزش پزشکی به عنوان دستگاه برتر در حوزه اختصاصی تقدیر بعمل آمد. این درحالی است که هیچ دستگاه اجرایی موفق به کسب مقام برتر در حوزه عمومی نگردید.

همچنین، پس از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره، دکتر روحانی در سخنانی، زمینه سازی برای جذب و استفاده از ظرفیت های مردمی در نظام اداری، صرفه جویی در هزینه های عمومی کشور با تأکید بر تحول در ساختارها، توجه به اثربخشی و کارایی در فرایندها و روش های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، انتصاب مدیران حرفه ای با رعایت شایسته سالاری و استفاده از نیروهای جوان، بانوان و قومیتهای مختلف و رعايت حقوق شهروندي را از نکات مهم نظام اداری مطلوب برشمرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: