کد خبر: ۱۶۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
پزشکیان در صفحه شخصی اینستاگرام خود روز پزشک را تبریک گفت.یکم شهریور ماه، سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا در تقویم کشور ما به نام روز پزشک نام گرفته است.
شفا آنلاین>سلامت>مسعود پزشکیان امروز  چهارشنبه 1 شهریور در پیامی زادروز ابن سینا مصادف با روز پزشک(doctor's Day) را تبریک گفت، متن پیام نایب رئیس مجلس که در صفحه شخصی وی منتشر شده به شرح ذیل است:

به گزارش شفا آنلاین،یکم شهریور ماه، سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا در تقویم کشور ما به نام روز پزشک نام گرفته است.

این روز بهانه‌ای است تا ضمن تقدیر از زحمات ویژه پزشکان محترم که با جان و دل برای رفع آلام جسمی و روحی بیماران تلاش می‌کنند خدمات آنان را ارج نهاده و سپاس‌گزار باشیم. این عزیزان در طول خدمت بی‌منت متحمل سختی‌های بسیاری هستند و برخی در شرایط بسیار سخت و دشوار نیز در مناطق دور افتاده حضور دارند که این اقدام خداپسند نشان از بزرگی آنان دارد.

بدینوسیله با تبریک این روز به همکارانم که سهم مهمی در پشبرد اهداف کلان حوزه‌ی سلامت دارند، از درگاه ایزد منان توفیق روز .افزونشان را در راستای خدمت به بندگان خدا مسئلت می‌نمایم




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: