کد خبر: ۱۶۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 23
باید لحظه ای توقف کنیم؛ ممکن است مسافر بعدی سرطان ما باشیم
شفاآنلاین>سلامت>باید لحظه ای توقف کنیم؛ ممکن است مسافر بعدی سرطان ما باشیم.

به گزارش شفاآنلاین، مؤسسه خیریه سمر بیش از 10 سال است که با هدف حمایت جامع کیفی (جسمی، روحی، رفاهی) از بیماران مبتلا به سرطان(Cancer) بالای 14 سال فعالیت می‌کند.

در خانه امید سمر عشق و آسایش هست تا پناهجویانش فقط به سلامتی فکر کنند و از اینکه به سلامتی نزدیک می‌شوند خوشحال باشند. خوشحالی آنان نه فقط قلبشان را روشن می‌کند بلکه قلب کودکانی شاد می‌شود که روزهای کودکی‌شان را با ترس بزرگ و دلخراش از دست دادن پدر و مادرانشان از دست می‌دهند، شاید برای کودکی که این ترس را ندارد، این دلهره بی‌معنی باشد.

گاهی باید در درون خود سفر کنیم و در این سفر از خود بپرسیم من چقدر در برابر بیمار مبتلا به سرطان مسئولم تا نجات پیدا کند؟ شما مسئول درمان، نجات یا شفای او نیستید اما کمک‌ها و حضورهای کوچکتان می‌تواند کنار هم برجی برای آسایش آنان بسازد.

یکبار دیگر از شما دعوت شده که به خانه امید سمر بیایید و از بیماران(patients) مبتلا به سرطان حمایت کنید.

چهاردهمین بازارچه خیریه سمر به رسم هر سال برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در راه است، بازارچه ای که در آن همه چیز سالم است از غذا و لباس و... تا افرادی که برای خدمت به پناهجویان راه سلامتی همت کردند.

چهاردهمین بازارچه خیریه سمر در تاریخ بیستم تا بیست و چهارم شهریور ماه 1396 به آدرس خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان وارسته، نبش کوچه کابلی، خانه امید سمر برپا می‌شود.
برچسب ها: سرطان ، مسافر ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: