کد خبر: ۱۶۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 16
شفاآنلاین:عامل قتل دختروپسرجوانی که سرهای بریده شان چندی قبل درخیابان شیخ بهایی تهران کشف شده بود با ردیابی های تخصصی کارآگاهان جنایی تهران به دام افتاد.
به گزارش اختصاصی خبرنگارشفاآنلاین،یک منبع آگاه دقایقی قبل با اعلام این خبربه خبرنگار ما گفت:
دربررسی های تخصصی مشخص شد مرد جوان ودخترموردعلاقه اش با شیلک گلوله های پدرخوانده پسرجوان کشته شده اند.
عامل جنایت دربازجویی ها اعتراف کرده،وقتی فرزندخوانده شیشه ای اش به نافرمانی هایش ادامه داد،سرانجام ازشدت ناراحتی وعصبانیت اوودخترجوان مورد علاقه اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده وسرهایشان را درخیابان شیخ بهایی وتنه هایشان را درسطل زباله رها کرده است.
ساعت 8:20 صبح 11 مرداد امسال مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد خبر کشف دو سر بریده‌شده در اتوبان شیخ بهایی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام خبر، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به‌همراه اکیپ تشخیص آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل کشف این دو سر حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده هستند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که سرها متعلق به زن و مردی است که بین 30 تا 35 سال سن دارند همچنین این سرها دچار سوختگی نیز شده‌‌ بودند.

سرانجام با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت سرهای کشف‌شده برای انجام آزمایشات لازم و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده آغازشد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: