کد خبر: ۱۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 10
دیشب جشنی معنوی در پردیس ملت برپا بود،خانواده های زیادی با هزینه های خود غذاها و خوراکی های بسیار خوشمزه و با تزئینات عالی تهیه کرده بودند تا با فروش آنها به قیمت'همت عالی' درآمدهای حاصله را صرف تامین غذا برای کودکان نیازمند کنند
شفا آنلاین>اجتماعی>یک تکه ته چین 50 هزار تومان ، یک بشقاب برنج با خورشت 40 هزارمان ، پای سیب 30 هزار تومان ... گرونه نه ؟؟ جالب آنکه هیچ فردی نه تنها به قیمت ها اعتراض نمی کنه بلکه هرکس سعی می کنه مبلغ بیشتری بده تا از این خوراکی هایی که با طعم انسانیت پخته شده لذت معنوی هم ببره.

به گزارش شفا آنلاین،دیشب جشنی معنوی در پردیس ملت برپا بود،خانواده های زیادی با هزینه های خود غذاها و خوراکی های بسیار خوشمزه و با تزئینات عالی تهیه کرده بودند تا با فروش آنها به قیمت'همت عالی' درآمدهای حاصله را صرف تامین غذا برای کودکان نیازمند کنند.

برخی کمتر و بعضی بیشتر پول هدیه می دادند و سعی می کردند خوراکی ها به دیگر خیران هم برسد، این جمع مشتاق و شاد مصداق جمله معروفی بود که می گوید بخشنده بودن بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد قلب بزرگ می خواهد.

من خرید چندانی نداشتم ولی دیدم کسانی را که برای یک کیک کوچک 50 هزار تومان تقدیم می کردند آنهم با طیب خاطر و رضایت قلبی اصلا برای همین از راههای دور و نزدیک آمده بودند.
اینجا تنها بازارچه ای است که انسان هیچگاه در مورد قیمتها چونه نمی زنه و به صداقت و درستکاری فروشنده هم شک نمی کنه.

حمیدرضا جلالی مدیرعامل موسسه بنیاد خیریه مادر مهربان و میزبان این مراسم می گوید این موسسه از سال 92 تاسیس شده و طی این مدت تلاش کرده تا در امر تغذیه کودکان نیازمند نظیر کودکان کار خدمت بکند.

وی می افزاید اعضای این موسسه بدون کوچکترین چشم داشتی با هزینه شخصی هر ماه بازارچه هایی برای عرضه غذاها و خوراکی هایی که خودشان تهیه می کنند ایجاد و درآمدهای حاصله را صرف تغذیه کودکان نیازمند می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: