کد خبر: ۱۶۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 10
معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور اعلام کرد
حبیب‌الله مسعودی فرید گفت: در حال تدوین «نظام ارائه خدمات اجتماعی» هستیم تا به کمک آن بتوانیم خدمات خود را علمی‌تر و تخصصی‌تر پیش ببریم.

شفاآنلاین>اجتماعی>معاون امور اجتماعی بهزیستی از راه‌اندازی مرکز جامع خدمات بهزیستی در ۳۰ شهر محروم کشور خبر داد و گفت: راه‌اندازی این مراکز از دیگر برنامه‌های بهزیستی است که در سال جاری در دستور کارسازمان قرار گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین،حبیب‌الله مسعودی فرید  افزود: در حال تدوین «نظام ارائه خدمات اجتماعی» هستیم تا به کمک آن بتوانیم خدمات خود را علمی‌تر و تخصصی‌تر پیش ببریم.

وی افزود: از طریق راه‌اندازی این مراکز در استانهای محروم کشور به دنبال آن هستیم تا میزان پوشش خدمات خود را افزایش داده و با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هماهنگ شویم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی به راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در تمام شهرهای بالاتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای ٥٠ هزار نفر جمعیت در دستور کار بهزیستی است و اعتبار آن نیز تأمین شده و بسیاری از آنها راه‌اندازی شده است.

فرید در ادامه با بیان آنکه با راه‌اندازی  اورژانس اجتماعی(Social Emergency) اقدامی بی‌نظیر را در ۲۲ کشور منطقه انجام داده‌ایم، گفت: از طریق این اورژانس می‌توانیم وضعیت آسیب‌ها را در کشور نیز رصد کنیم.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: برای ساماندهی وضعیت حاشیه‌نشینی در کشور نیز با وزارت مسکن و شهرسازی رایزنی‌هایی کرده‌ایم تا آنها برای تأمین مسکن مناسب و ما نیز در بحث محتوا و ارائه خدمات بتوانیم به اقشار ساکن در حاشیه شهرها رسیدگی کنیم.

فرید در پایان با اشاره به سامانه ثبت الکترونیکی طلاق  نیز گفت: این سامانه ابتدا در مشهد و سپس در ۱۰ استان که بالاترین نرخ طلاق را داشتند، اجرا شد و در سال جاری در تمام استان‌های کشور توسعه خواهد یافت.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: