کد خبر: ۱۶۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 31
توده بسیار بزرگ تخمدان به وزن پنج کیلوگرمی در یک عمل موفقیت آمیز از شکم بانوی 50 ساله توسط تیم جراحی این بیمارستان خارج شد.
شفا آنلاین>سلامت>این توده که تمام فضای شکم و لگن را پر کرده بود با عمل جراحی موفقیت آمیز از شکم بیمار خارج شد.
به گزارش شفا آنلاین،پزشک متخصص زنان و زایمان بیمارستان امام خمینی (ره )خاش سیستان و بلوچستان گفت: توده بسیار بزرگ تخمدان به وزن پنج کیلوگرمی در یک عمل موفقیت آمیز از شکم بانوی 50 ساله توسط تیم جراحی این بیمارستان خارج شد.

زهرا ایمان نژاد روز دوشنبه اظهار داشت: این بیمار 50 ساله با درد و بزرگی شکم، پری معده و مشکلات اجابت مزاج و علائم فشار به بیمارستان(Hospital) امام خمینی(ره)مراجعه کرد.

وی افزود: پس از معاینه اولیه و انجام سی‌.تی.‌اسکن متوجه وجود توده بزرگ شکمی در این بیمار شدیم.

وی ادامه داد: با بررسی های تخصصی و انجام آزمایش‌های مختلف برای خوش ‌خیم یا بدخیم بودن توده شکمی، بیمار با حضور تیم جراحی توانمند بیمارستان زیر عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه این عمل با موفقیت به پایان رسید.

وی بیان کرد: این توده که تمام فضای شکم و لگن را پر کرده بود با عمل جراحی موفقیت آمیز از شکم بیمار خارج شد.

پزشک متخصص زنان و زایمان بیمارستان امام خمینی (ره )خاش گفت: توده شکمی این بیمار در یک عمل جراحی 2 ساعته از شکم بیمار خارج شد و هم اکنون حال عمومی بیمار رضایت بخش است.

دکتر ایمان نژاد اظهار داشت: اگر فردی با بزرگی غیرعادی شکم مواجه شد در اسرع وقت به پزشک مراجعه تا اقدامات تشخیصی و درمانی به موقع انجام شود.



برچسب ها: توده ، سلامت ، پزشک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: