کد خبر: ۱۶۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 24
راه حل رفع عطش و تشنگی های مفرط ناشی از گرمای طاقت فرسای فصل تابستان فقط و فقط نوشیدنی های خنک است .
شفا آنلاین:راه حل رفع عطش و تشنگی های مفرط ناشی از گرمای طاقت فرسای فصل تابستان<Heat of the summer season> فقط و فقط نوشیدنی های خنک است .

به گزارش شفا آنلاین:چنانچه در رژیمهای لاغری و کنترل وزن هستید قطعا این را میدانید که نوشیدنی های بیرون همراه با شکر فراوان و افزودنی های بسیاریست و برای رژیم شما سم محسوب میشود . بهترین راه حل برای فرار از گرمای تابستان با نوشیدنی های مفید و رژیمی این است که خودتان دست به کار شوید و آنهارا آماده کنید . یکی از این نوشیدنی هایی که مصرف آن در این فصل بسیار کمک کننده میتواند باشد در اینجا معرفی میکنیم .

خیار یکی از میوه های سردیست که در گرمای تابستان تا حد زیادی التهاب و عطش بدن را به خودی خود کاهش میدهد . خیار رنده شده در مخلوطی از آب جزء اساسی نوشیدنی ماست . آب لیموی تازه یکی دیگر از معجزه ها در رفع عطش است و افزودن چندین قطره آب لیموترش تازه به دلیل ویتامین ث بالایی که دارد باعث حفظ طراوت و شادابی پوست و رفع خستگی و بیحالی میشود .

تخم شربتی منبع غنی از کلسیم است و به دلیل اب میان بافتی بالایی که دارد به کنترل یبوست و حتی تا حدودی کم کردن اشتها میتواند کمک کند . تخم شربتی منبع غنی فیبر گیاهی است به همین دلیل در رژیم های لاغری هم میتواند موثر باشد . پس بنابراین یک قاشق تخم شربتی هم به معجون تابستانی اضافه کنید.

نعناع جز دیگر این نوشیدنی است . نعناع با خواص گرم و خشکی که دارد بهترین ماده ی غذایی برای به تعادل رساندن نوشیدنی ماست ! خیار با طع سردی که دارد ممکن است برای بسیاری از افراد با مشکلات گوارشی ازاردهنده باشد ولی با ادغام اندکی برگ تازه ی نعناع میتوانید تا حد زیادی نوشیدنی تابستانی خود را از نظر طب سنتی به تعادل برسانید . نعناع مسکن و آرام بخش نیز هست .

شکر مصنوعی (سوکرالوز ) برای کسانیکه دوست دارند نوشیدنی شیرین داشته باشند ! این شکر مصنوعی بدون کالری و بدون ضرر است که میتوانید در نوشیدنیهایی مثل چای قهوه و نسکافه استفاده کنید .

پزشک آنلاین

یاسمن اقتداری [ کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: