کد خبر: ۱۵۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 21
شفاآنلاین :رییس جامعه متخصصین داخلی ایران با بیان این‌که مخالف تعیین تعرفه‌های پزشکی توسط وزارت بهداشت است، گفت: تعرفه‌ها طی تمام سی سال اخیر مناسب نبوده است.وی درعین حال ازازدیاد کارمندان وریخت وپاش های مسئولان وعدم درآمد کافی نظام پزشکی نیزگلایه کرد
به گزارش شفاآنلاین ،دکترایرج خسرونیا  با بیان این مطلب گفت : تعرفه طی تمام سی سال اخیر مناسب نبوده و اگر تعیین آن بر عهده سازمان باشد، باید قدرتی پشت آن باشد تا اجرایی شود.

وی افزود: در حال حاضر ما مخالف تعیین تعرفه‌های پزشکی توسط وزارت‌خانه هستیم.

رییس جامعه متخصصان داخلی ایران در خصوص تامین منابع مالی و هزینه‌های سازمان نیز اظهار کرد: مشکلات مالی سازمان چندین سال است که تداوم دارد و علت آن ازدیاد کارمندان و بریز و بپاش مسئولین و عدم درآمد کافی دولت است.

خسرونیا دامه داد: با برگزاری کنگره‌ها و بازآموزی می‌توان در راستای حل مشکلات مالی سازمان نظام پزشکی قدم برداشت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص توجه به آموزش و پژوهش در سازمان نظام پزشکی نیز به ایران پزشک گفت: آموزش‌ها در حال انجام است، اما از پژوهش خبری نیست.

رییس جامعه متخصصان ایران ادامه داد: باید گروه‌های علمی و دانشگاهی کمک کنند، اما آن‌قدر مشکلات صنفی وجود دارد که زمانی برای پژوهش نمی‌ماند.

خسرونیا در پایان گفت: برای من مهم است که به مباحث پژوهشی بیشتر پرداخته شود؛ زیرا این کار می‌تواند برای سازمان نیز درآمدزا باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: