کد خبر: ۱۵۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۶ - 2017July 17
دکترسیدامین همایونی-ارتودنتیست
شفاآنلاین:دکترسیدامین همایونی ارتودنتیست دریادداشتی نوشت:"مدافع حقوق دندانپزشکان باید از جنسی نباشد که ضرب المثل رفیق دزد و شریک قافله در ذهن متبادر شود."

ا. بهتر است اول روشن کنیم به علت ماهیت شورایی سازمان نظام پزشکی باید افرادی که از طرف دندانپزشکان در شورای عالی و هییت مدیره ها انتخاب میشوند در سطح نمایندگان سایر گروه های باشند از طرف پزشکان افرادی چون دکتر معین که زمانی کاندیدای ریاست جمهوری بود در صحنه وارد شده و باید است نماینده دندانپزشکان نیز در چنین قد و قواره ای باشد. تا جدی گرفته شوند

۲. مدافع حقوق دندانپزشکان باید از جنسی نباشد که ضرب المثل رفیق دزد و شریک قافله در ذهن متبادر شود. کسانی که سابقه ارایه طرح های خانمان برانداز برای صنف دندانپزشکی دارند کسانی که بیشتر از صنف به منافع شخصی می اندیشند کسانی که یک خط گزارش از فعالیت سابق خود در سمت های مشابه ارائه نداده اند به نظر حقیر شایستگی حضور در سازمان را ندارند.

۳. سازمان جای شوآف نیست. از کاندیدای عزیزی نقل قول شده من با رسانه ها روابط خوبی دارم و میتوانم نقش موثری داشته باشم البته سوابق رسانه ای افراد را کارگشا میدانم به شرطی که از نوع مجلات زرد نباشد.!! دوستان باید بین جلسات طولانی و خسته کننده چانه زنی در شوراهای مختلف صنفی وشرکت در یک برنامه تلویزیونی عامه پسند، یکی را انتخاب کنند. (موضوع رازیاد باز نمیکنم..!)

۴.مسلما در مملکتی که حتی آب را سیاسی میخورند ادعای صرفا صنفی پذیرفته نیست افراد سیاسی دارای کارنامه روشنی هستند بابت دادن هزینه ابایی ندارند و در شرایط سخت و پیچیده کنار نمیکشند و پای کارهستند تجربه ورود افرادی که با ادعای مستقل بودن و صنفی بودن پا به میدان گذاشتند یا جازدن در برابر فشارها بوده یا غلطیدن به دامان جناح راستی که در راس قدرت قرار داشت. افراد هزینه پرداز را با هیچ گروه دیگری مقایسه نکنید.

۵. بعضی دوستان گفتند نقد مصادیق را نکنید .. ! چرا نکنیم؟ بوی محافظه کاری میشنوم دقت کنید نمیگویند توهین نکنید حتی نقد صحیح و مشفقانه را بر نمیتابند ایا ما نباید بگوییم نمایندگان دوره قبل تهران که به شورای عالی راه پیدا نکردند عملا قهر کردند و جلسات را جدی نمیگرفتند ؟ ایا ساحتن عنوانها و سمتهایی که هیچ کارایی نداشت و از کیسه پرداختی های پزشکان بی نوا ساخته شد برای دلجویی از این دوستان نبود؟ ایا نگوییم هزینه تمدید پروانه ۵۰۰ هزار تومانی که الان هست حاصل کم کاری این عزیزان میباشد؟ چرا شتر سواری دولا دولا؟؟ اینکه شما نقد مصادیق را بر نمیتابید با حقوق انسانها در جوامع مدنی منافات دارد ..
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: