کد خبر: ۱۵۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 2017June 28
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با افزایش بار ترافیکی امروز صبح ،پیش‌بینی می‌کنیم طی روزهای آتی بار برگشت به شهرها بیشتر شود
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با افزایش بار ترافیکی امروز صبح ،پیش‌بینی می‌کنیم طی روزهای آتی بار برگشت به شهرها بیشتر شود.

به گزارش شفاآنلاین،  سرهنگ نادر رحمانی در خصوص بار بازگشت مسافران به کلان‌شهرها گفت: با توجه به اینکه تعطیلات(Holidays) عید سیعد فطر در وسط هفته بود، ما از بعدازظهر روز گذشته شاهد بار باز گشت مسافران در برخی از محورهای کشور بودیم.

وی افزود: به دلیل شروع روز کاری چهارشنبه، ترافیک برگشت به کلان‌شهرها از روز گذشته آغاز شده که در محورهای شمالی، بیشتر شاهد این ترافیک بودیم.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در اکثر محورها روان است، گفت: امروز صبح افزایش بار ترافیکی داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای آتی بار برگشت به شهرها بیشتر شکل بگیرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به اینکه استان‌های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم، اصفهان و آذربایجان شرقی بیشترین تردد را در محورهای مواصلاتی داشته‌اند، گفت: ایام تعطیلات عید فطر جزء اصلی‌ترین روزهایی است که مردم به سفر می‌روند و با توجه به اینکه امسال این ایام به شروع سفرهای تابستانی متصل شد، تداخلات بار ترافیکی هم بیشتر بود.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: پلیس راهور تمهیدات لازم را از قبل دیده و در سطح راه‌ها و محورهای مواصلاتی داخل و خارج شهرها آمادگی کامل دارد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نسبت به سالهای گذشته ترافیک روان‌تری را شاهد بودیم، گفت: ساعات توقف وسایل نقلیه در جاده‌ها کمتر از سال‌های قبل بود.

سرهنگ رحمانی در پایان گفت: توصیه ما به مسافران این است که برگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند، چرا که روزهای قبل و بعد تعطیلات هم زمان مناسبی برای بازگشت به کلان‌شهرها است.
برچسب ها: ترافیک ، تعطیلات ، مسافر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: