کد خبر: ۱۵۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶ - 2017June 24
در پس توهین به رئیس جمهوری، اهدافی چون اختلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی، تلاش برای به حاشیه کشاندن دولت و تشدید چالش های تولید و اشتغال نهفته است
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: توهین به رئیس جمهوری بازی کردن در زمین دشمن است و هدف اصلی از این توهین اختلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی است.

به گزارش شفا آنلاین، سیدتقی نوربخش افزود: در پس توهین به رئیس جمهوری، اهدافی چون اختلال در امنیت اجتماعی و اقتصادی، تلاش برای به حاشیه کشاندن دولت و تشدید چالش های تولید و اشتغال نهفته است.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان در برابر اشغالگران سرزمین های اسلامی، اظهار کرد: این رویداد بزرگ و بین المللی که با ابتکار بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه ریزی شده است، باید مظهر اتحاد و همدلی ملت ایران و مسلمانان جهان باشد.

وی ادامه داد: حل دو معضل اساسی کشور یعنی تولید و اشتغال با همدلی و اتحاد آحاد ملت ایران قابل انجام است. رفع مشکل اشتغال نیازمند رفع مشکلات تولید و حل مشکلات تولید نیازمند جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همه اینها نیازمند امنیت اجتماعی و اقتصادی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت دوازدهم به عنوان دولت برآمده از رای اکثریت ملت ایران، متعهد به حرکت در این مسیر است، ادامه داد: در روزی که تمام دنیا چشم به راهپیمایی روز قدس دوخته بودند، عده ای معدود با توهین به رئیس جمهوری منتخب به دنبال اهداف خاص خود بودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: