کد خبر: ۱۵۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 20
در همایش ملی و بین المللی پرستاری کودکان؛
مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان، اظهار کرد: امیدواریم با حضور فرهیختگان، اساتید و علاقمندان این حوزه و با استفاده از حرفه دانش و تجربیات، بتوانیم گام موثری در مسیر رشد و بالندگی و تعالی حرفه پرستاری برداریم.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان، گفت: در پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان، نقش پرستاری جامعه محور و سلامت محور مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش شفاآنلاین، تهمینه ناجی، افزود: از آنجا که رشد و توسعه جوامع در گرو توجه و برنامه ریزی تمامی اقشار در ابعاد مختلف جامعه است و براین اساس کودکان دروازه ورود به رشد و توسعه عمومی جامعه آینده خواهند بود و توجه به سلامت جسمانی و روانی کودک از مهمترین دغدغه های حوزه بهداشت و درمان است و کادر پرستاری به عنوان مهمترین عضو تیم مراقبتی ارتباط مستقیم و طولانی تری نسبت به سایر کادر درمان با کودکان دارند.

دبیر اجرایی پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان، ادامه داد: از همین رو، برنامه ریزی ارتقاء و ایجاد نوآوری های خدمات پرستاری(Nursing Services) و مراقبتی در عرصه خدمت رسانی به کودکان و خانواده ها گامی در بهبود و رشد عمومی جامعه آینده خواهد بود و افتخار می کنیم در پانزدهمین همایش ملی همزمان با دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان با حضور اساتید و محققین عرصه ملی و بین المللی بتوانیم زمینه ساز تحولی عظیم در حل مشکلات و ارتقاء سطح سلامت کودکان باشیم.

ناجی، گروه های هدف این همایش را پرستاران،اتاق عمل،بیهوشی وروانشناسان عنوان کرد و گفت: محورهای همایش با هماهنگی اعضای هیات علمی دانشکده های پرستاری سراسر کشور مشخص شده و مباحث به صورت میزگرد و کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

وی، محورهای همایش امسال را بر اساس نیازهای کشورمان و در حیطه مدیریت، آموزش، اخلاق و بالین انتخاب شده که شامل ایمنی در مراقبت و پیشگیری از خطا و پزشکی قانونی، قضاوت بالینی پرستار در بخش های کودکان، مراقبت تیمی در بخش های کودکان موانع و راهکارها، مفاهیم مورد غفلت در آموزش پرستاری ما، نقش پرستاران در شناسایی به موقع و پیشگیری از خودکشی(Suicide) و مشکلات روحی روانی جوانان و نوجوانان، چگونه کودک مبتلا به بیماری مزمن و خانواده اش را در خارج از بیمارستان دریابیم، مراقبت تسکینی کودکان و نوزادان، مراقبت تکاملی در بخش NICU، پدران اعضای فراموش شده تیم مراقبت در ایران، نقش پرستاری جامعه محور و سلامت محور، پرستاری کودک در اورژانس و PICU، ارزیابی مدیریت درد کودکان و نوزادان و تازه های CPR برشمرد.

ناجی، آخرین تاریخ ارسال مقالات به همایش امسال را ۱۵ مرداد ۹۶ عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به لینک پانزدهمین همایش کشوری و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان به آدرس www.iranped.ir مراجعه کنند.

مدیر پرستاری مرکز طبی کودکان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور فرهیختگان، اساتید و علاقمندان این حوزه و با استفاده از حرفه دانش و تجربیات، بتوانیم گام موثری در مسیر رشد و بالندگی و تعالی حرفه پرستاری برداریم.

پانزدهمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرستاری کودکان از ۳ تا ۷ آبان ۹۶ در مرکز طبی کودکان برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: