کد خبر: ۱۵۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 15
نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و از دوشنبه ۱۵ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
شفا آنلاین>اجتماعی>مشاور عالی سازمان(Organization) سنجش و آموزش کشور گفت: ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه ۲۵ خرداد آخرین فرصت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ است.

به گزارش شفا آنلاین،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور  اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و از دوشنبه ۱۵ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرم انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از عصر ۲۱ خرداد در سایت سنجش فعال شده است و داوطلبان تا ۲۵ خرداد فرصت انتخاب رشته حداقل ۱۰۰ کدرشته را دارند.
 
وی گفت: از تعداد ۷۰۷ هزار و ۶۳ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۶۸۵ هزار و ۳۹۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته کارنامه خود را پرینت گرفته اند. تا ساعت ۸ صبح امروز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد از تعداد ۷۰۷ هزار و ۱۰۸ داوطلب مجاز، تعداد ۲۳۴ هزار و ۳۲ داوطلب انتخاب رشته کردند.
 
وی تاکید کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد به اطلاع آن‌ها خواهد رسید در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کرده و به ترتیب اولویت علاقه آن‌ها را در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کنند.
 
مشاور عالی سازمان(Organization) سنجش گفت: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو در ۱۳۲ کدرشته امتحانی در ۶ گروه آزمایشی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی برگزار شد.
 
توکلی در خصوص وضعیت متقاضیانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند، یادآور شد: این دسته از داوطلبان ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ دانشگاه آزاد در مهلت مقتضی به سایت Azmon.net مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.
برچسب ها: اجتماعی ، آزمون ، مشاور
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: