کد خبر: ۱۵۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 29
طبق قانون باید اعلام تعرفه های بخش دولتی و خصوصی در انتهای سال ٩٥ اعلام می شد اما امروز که هشتم خرداد است هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان(Organization) نظام پزشکی از تاخیر زیاد در اعلام افزایش تعرفه های پزشکی در بخش های دولتی و خصوصی گلایه کرد.

به گزارش شفا آنلاین،علیرضا زالی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: طبق قانون باید اعلام تعرفه های بخش دولتی و خصوصی در انتهای سال ٩٥ اعلام می شد اما امروز که هشتم خرداد است هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

وی اظهار داشت: رشد بحث دستمزد و حقوق از اول فروردین ٩٦ شروع شده است و می بایست در چنین شرایطی حتما رشد تعرفه ها هم اعلام می شد که هنوز نتیجه درستی برای اعلام ، گزارش نشده است .

وی تصریح کرد: این در حالی است که سازمان(Organization) نظام پزشکی آذرماه سال گذشته رشد تعرفه ها را در قالب یک بسته اعلام کرده بود که اعلام نشدن این تعرفه های جدید جامعه پزشکی را دچار مشکل می کند.

زالی ادامه داد: تا زمانی که شورای عالی بیمه به همین شکل باشد این سناریوی تلخ همچنان وجود خواهد داشت؛ چون هنوز رشد تعرفه ها را اعلام نکرده است.

وی اظهارکرد: زمانی که نابسامانی در رشد تعرفه ها وجود داشته باشد مردم بیشترین آسیب را می بینند.
برچسب ها: سازمان ، سلامت ، دستمزد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: