کد خبر: ۱۵۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 24
دکتر نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی اقدامات بسیار بزرگی انجام داد که بالاترین تاثیر را در محیط کسب و کار داشت و ما از این اقدامات شایسته که دکتر ربیعی نیز در آن تاثیر داشتند، قدردانی می کنیم.
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی(Agriculture) ایران با تقدیر از اقدامات دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: دکتر نوربخش کارهای بزرگی انجام داد و کارآفرینان می دانند که اقدامات انجام شده در سازمان تأمین اجتماعی در این دوره چقدر ارزشمند است.

به گزارش شفا آنلاین، غلامحسین شافعی در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سال 95 اظهار داشت: دکتر نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی اقدامات بسیار بزرگی انجام داد که بالاترین تاثیر را در محیط کسب و کار داشت و ما از این اقدامات شایسته که دکتر ربیعی نیز در آن تاثیر داشتند، قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه کارآفرینان می دانند کم شدن بازرسی 10ساله به یکساله چقدر ارزشمند است، افزود: وظیفه دارم از دکتر نوربخش و دکتر ربیعی تشکر کنم.

رئیس اتاق ایران با اشاره به اهداء تندیس مرحوم میرمصطفی عالی‌نسب به کارآفرینان برتر گفت: این ابتکار بی‌بدیل مقام‌های دولتی که تندیس یک کارآفرین برتر را ساخته و به کارآفرینان می‌دهند، جای قدردانی دارد.

شافعی با طرح این سوال که افرادی مانند مرحوم عالی نسب چگونه به کارآفرینانی ماندگار تبدیل شدند گفت: این افراد اهداف اقتصادی را در خدمات اهداف اجتماعی(social) و انسانی قرار داده‌اند.

به باور رئیس اتاق ایران کارآفرینان برتر در اداره امور به منابع انسانی توجه دارند و موضوع رشد و پرورش انسان‌ها، اولویت نخست آن‌هاست.

رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور در مورد نگاه کارآفرینان برتر به کارکنان خود گفت: یک کارآفرین شایسته باور دارد که هر انسانی می‌تواند یک سرمایه عظیم باشد؛ باور دارد که انسان‌ها الماس‌های نتراشیده‌ای هستد که باید جلا داده شوند.

شافعی همچنین در مورد توجه کارآفرینان برتر به مسئولیت اجتماعی گفت: توجه به موضوع مسئولیت اجتماعی شاخصه‌ای دیگری است که کارآفرینان را ماندگار می‌کند. رهبر کارآفرین کسی است که بتواند تعادل مناسب را بین ماشین و انسان همچنین معیشت و فضیلت ایجاد کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: