کد خبر: ۱۵۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 17
تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق اردیبهشت ماه را با اعمال افزایش سال ٩٦ دریافت کردند و حقوق آنان آنان از 20 تا 27 اردیبهشت، مطابق با روال ماههای گذشته به حساب آنان واریز شد.
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل امورمالی سازمان(Organization) تامین اجتماعی گفت: حقوق اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی براساس میزان افزایش سال ٩٦ محاسبه و پرداخت شد.

به گزارش شفا آنلاین،یونس کریم نژاد افزود: تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق اردیبهشت ماه را با اعمال افزایش سال ٩٦ دریافت کردند و حقوق آنان آنان از 20 تا 27 اردیبهشت، مطابق با روال ماههای گذشته به حساب آنان واریز شد.

وی اظهارداشت: ما به التفاوت مربوط به افزایش حقوق فروردین ماه نیزهمزمان با حقوق خرداد به حساب بازنشستگان(retireds) و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی واریز می شود.

کریم نژاد تصریح کرد: افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری برای حداقل بگیران 14،5 درصد و برای سایر سطوح 12،5 درصد است و در سال ٩٦ نیز همچون سه سال گذشته و از زمان استقرار دولت تدبیر و امید در همه سال ها میزان افزایش حقوق بازنشستگان بیش از نرخ تورم بوده است.

سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون تحت پوشش دارد که حدود سه میلیون نفر از آنها از مستمری بگیران و بازنشستگان هستند.
برچسب ها: سازمان ، اجتماعی ، حقوق
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد نشاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
من که هنوز حقوق اردیبهشت را دریافت نکرده ام چون هنوز واریز نشده لطفا جواب بدهید علت چیست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: