کد خبر: ۱۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 15
بر اساس نتایج تحقیق یاد شده که در جریان آن بیش از 2 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته‌اند، 70 درصد 18 تا 34 ساله‌ها و 68 درصد 35 تا 54 ساله‌ها، اذعان داشته‌اند که در مقطعی در زندگی‌شان از مشکلات روانی رنج برده‌اند.
شفا آنلاین:نتیجه تحقیق یک موسسه انگلیسی فعال در حوزه بهداشت روانی <Field of mental health>نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس به ویژه طبقات کم درآمد این کشور، در مقطعی از زندگی‌شان دچار مشکلات روانی بوده‌اند. تحقیق بنیاد بهداشت روانی در انگلیس نشان می‌دهد که مشکلات روانی در میان افرادی که 18 تا 54 سال سن دارند، حادتر از سایر گروه‌های سنی است.

به گزارش شفا آنلاین: بر اساس نتایج تحقیق یاد شده که در جریان آن بیش از 2 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته‌اند، 70 درصد 18 تا 34 ساله‌ها و 68 درصد 35 تا 54 ساله‌ها، اذعان داشته‌اند که در مقطعی در زندگی‌شان از مشکلات روانی رنج برده‌اند. این در حالی است که نتیجه تحقیقات یاد شده نشان می‌دهد که تنها 58 درصد سالمندان انگلیسی به مشکلات روانی خود در گذاشته اذعان داشته‌اند. بررسی‌های این بنیاد همچنین حاکی از آن است که 42 درصد مردم انگلیس، در دوره‌ای دچار افسردگی و حملات عصبی بوده‌اند. نکته قابل توجه در تحقیقات بنیاد بهداشت روانی، اشاره به این مساله است که قشر کم درآمد از مشکلات روانی بیشتری نسبت به آنهایی که در آمد بهتری دارند، رنج برده‌اند. این گزارش نشان می‌دهد، 73 درصد انگلیسی‌هایی که درآمدشان زیر یک هزار و 200 پوند در ماه بوده، در قیاس با 59 درصد آنهایی که درآمدشان بالاتر از 3 هزار و 701 یک پوند در ماه بوده، دچار مشکلات روانی بوده‌اند. گزارش یاد شده در همین رابطه اضافه می‌کند که 85 درصد بیکاران انگلیسی از مشکلات روانی رنج برده‌اند.
آمار مشکلات روانی در میان زنان انگلیسی نیز، موید بعد دیگری از وخامت این مساله در جامعه انگلیس است.
بر اساس تحقیقات بنیاد بهداشت روانی، 70 درصد زنان انگلیسی دچار مشکلات عصبی و روانی بوده و این در حالی است که 60 درصد مردان انگلیسی دچار مشکلات مشابه بوده‌اند. به طور میانگین، نتایج تحقیقات یاد شده؛ حاکی از آن است که 65 درصد مردم انگلیس تاکنون دچار مشکلات روانی بوده‌اند. در بازه زمانی یک ساله منتهی به ماه مارس 2017 میلادی، 113 شهروند انگلیسی اقدام به خودکشی و تا دسامبر 2016 میلادی، 40 هزار و 161 نفر به خود آسیب زده‌اند. گزارش این موسسه انگلیسی همچنین حاکی از آن است که یک چهارم زندانیان در زندان‌های انگلیسی از مشکل اضطراب رنج برده، 46 درصد زنان و 21 درصد مردان زندانی، اقدام به خودکشی کرده‌اند. این گزارش بیانگر عمق این مشکل در سطج جامعه است. این مشکل محدود به قشر کمی از جامعه نیست بلکه اکثر افراد در مثطعی با مشکلات روانی مواجه شده‌اند. این گزارش در حالی منتشر می‌شود که «ترزا می» نخست وزیر انگلیس با اشاره به وخامت مشکلات روانی در جامعه انگلیس وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی پیش رو، طرحی را به اجرا خواهد گذاشت که بر اساس آن، مدارس و موسسات آموزشی از مشاوره‌های روانی برای بهبود و ارتقاء وضعیت روانی دانش آموزان بهره مند شوند. براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، از هر چهار نفر در سطح جهان یک نفر با مشکلاتی روانی از جمله افسردگی رنج می‌برند. سپید
Independen
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: