کد خبر: ۱۵۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 11
انتخابات امر مهمی است و به لحاظ همبستگی ملی لازم است که همه مردم در آن شرکت کنند تا این مشارکت در نهایت به سازندگی، واقع بینی در کشور و برقراری ارتباط با دنیا منجر شود
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به رای خود اهمیت دهند چراکه همین آرا سرنوشت کشور و نسل آینده را تعیین می کند و متضمن امنیت ملی است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر رضا ملک زاده روز پنجشنبه اظهار کرد: انتخابات امر مهمی است و به لحاظ همبستگی ملی لازم است که همه مردم در آن شرکت کنند تا این مشارکت در نهایت به سازندگی، واقع بینی در کشور و برقراری ارتباط با دنیا منجر شود.

وی با بیان این که می توانیم به صورت کشوری باشیم که در راستای توسعه، سازندگی و ارتباط با دنیا است، افزود: بخش عمده مناسبات جهان امروز روی سیاست ارتباطات بنا شده است؛ داشتن ارتباط با دنیا به این معنا است که در این زمینه جایگاه داشته باشیم.

ملک زاده تاکید کرد: انتخاب فرد اصلح امری حیاتی برای این مرحله از تاریخ کشور است که امیدواریم با حضور همه مردم پای صندوق های رای محقق شود.

ملک زاده گفت: از سوی دیگر، در منطقه بسیار ناامنی در جهان قرار گرفته ایم با این حال امنیت ما تاکنون به لطف خدا پایدار بوده است و باید سعی کنیم در مقابل توطئه های آمریکا و سایر دشمنان مقاومت کرده و امنیت کشورمان را حفظ کنیم؛ همه اینها در گرو این است که روند با ثبات در چهار سال گذشته، تداوم یابد.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که حضورشان در پای صندوق های رای، علاوه بر این که واجب شرعی است، برای آنها، خانواده شان و نسل آینده کشور امر بسیار ضروری است.

** توفیقات دولت یازدهم
معاون تحقیقات و فناوری(Technology) وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص موفقیت های دولت یازدهم خاطر نشان کرد: دستاوردهای دولت تشریح شده و برنامه هایی نیز آغاز شده است که نتیجه آنها در چهار سال آینده مشخص می شود.

ملک زاده افزود: به عنوان نمونه در حوزه علم و تحقیقات پزشکی، نتایج تقریبا 90 درصد اقدامات صورت گرفته را که در حوزه زیرساخت انجام شده است، در چهار سال آینده شاهد خواهیم بود.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته، توسعه بخش سلامت(Health) و اولویت بخشی به نظام سلامت کشور و اقدام مهم دیگر برقراری ارتباط با دنیا بود که در قالب برنامه برجام صورت گرفت.

به گفته ملک زاده، دولت در بخش های دیگر مانند کشاورزی، صنعت و گردشگری برنامه های مهمی داشته و تاکنون آنها را به خوبی اجرایی کرده است، در عین حال لازم است که این برنامه ها ادامه یابد تا نتیجه آنها را در حوزه تولید ملی، اشتغال و در نهایت ارتقای جایگاه ایران در جهان شاهد باشیم.

دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران روز 29 اردیبهشت ماه جاری در سرار کشور برگزار می شود و مردم به 6 نامزد این دوره رای خواهند داد.
برچسب ها: انتخابات ، سلامت ، فناوری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: