کد خبر: ۱۵۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 06
فرد دستگیر شده با جعل عنوان یکی از پزشکان معتبر در سراسر کشور اقدام به انجام فعالیت های پزشکی و کلاهبرداری می کرد
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس آگاهی کیش از دستگیری یک جراح قلابی خبر داد که با استفاده از عنوان یکی از پزشکان معتبر کشور اقدام به جراحی زیبایی می کرد .

به گزارش شفا آنلاین،سرگرد روح الله زمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران در مورد دستگیری پزشک قلابی در کیش گفت: فرد دستگیر شده با جعل عنوان یکی از پزشکان معتبر در سراسر کشور اقدام به انجام فعالیت های پزشکی و کلاهبرداری(Scam) می کرد .

وی افزود: عمده فعالیت ها و تخلف های وی جراحی های زیبایی، لیزر پوست و مو، تزریق بوتاکس و موارد مشابه بوده است .

سرگرد زمانی اظهار کرد: پلیس آگاهی کیش پس از اطلاع ،دستگیری این فرد را در دستور کار قرار داد که با اقدامات فنی و پلیسی شخص مورد نظر که بانویی 32 ساله است دستگیر شد .

وی گفت : در بررسی کیف دستی و خودروی این جراح قلابی ،مقدار قابل توجهی پول نقد، ارز کشورهای خارجی و کارت ویزیت پزشک معتبر که این پزشک قلابی اقدام به جعل هویت وی کرده بود، بدست آمد.

رئیس پلیس آگاهی کیش گفت : همچنین سربرگ های مراکز پزشکی و درمانی مختلف نیز که وی با استفاده از آنها به مراکز پزشکی مراجعه و خود را پزشک معرفی می کرد از خودروی فرد دستگیر شده بدست آمده است .

وی اضافه کرد : این جراح قلابی سربرگ های مورد نظر را از مراکز درمانی و در فرصتی مناسب سرقت و از آن استفاده می کرد.

سرگرد زمانی در مورد فعالیت این جراح قلابی در کیش گفت : خوشبختانه هیچ فعالیت پزشکی در کیش گزارش نشده است .

این مقام انتظامی اضافه کرد: به محض دستگیری فرد کلاهبردار و کشف کارت های ویزیت، با پزشکی که وی عنوان آن را جعل کرده بود تماس گرفتیم و وی را در جریان قرار دادیم که پزشک مورد نظر اعلام کرد که 2 سال قبل شخصی با هویت معلوم برای همکاری پزشکی(medical) به وی مراجعه کرده بود که به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم از کار اخراج شد .

رئیس پلیس آگاهی کیش اظهار کرد: فرد کلاهبردار در مدت زمانی که در مکان مورد نظر مشغول بکار بوده اقدام به جعل و نمونه برداری از کارت های ویزیت و آموزش هایی در حوزه پزشکی کرده بود .

وی با بیان اینکه این فرد 2 سال تحت تعقیب بود؛ افزود : این فرد در سراسر کشور از جمله شهرهای تهران ، مشهد ، اهواز ،کرج ، شیراز و سایر نقاط کشور اقدام به کلاهبرداری کرده است .

سرگرد زمانی در پاسخ به سئوالی که شکایتی از این فرد شده است ؟ گفت : برخی مراکز پزشکی از وی شکایت داشتند که خبر دستگیری به آنها داده شد که آنها در شهر خود اقدام به تشکیل پرونده شکایت کرده اند و در همان شهرستان به آن رسیدگی خواهد شد .

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در مورد نحوه دستگیری این فرد در کیش گفت : وی به صورت مسافر تفریحی دریکی از خانه های شبانه که برای مدت 10 روز آن را اجاره کرده بود ساکن بود و با استفاده از خودروهای اجاره ای در سطح جزیره تردد می کرد که توسط پلیس آگاهی کیش دستگیر شد و پرونده وی در حال سپری کردن مراحل قضایی است .

رئیس پلیس آگاهی کیش در مورد موارد مشابه کلاهبرداری در کیش گفت : خرید و فروش مسکن و اختلاف حساب بین افراد از موارد مشابه است و در این راستای متهمانی نیز دستگیر شده اند.

رئیس پلیس آگاهی در مورد ساماندهی خانه های شبانه نیز اظهار کرد : در آخرین جلسه شورای تامین تصمیمات خوبی مصوب شد که با اجرای آن ساماندهی صورت خواهد گرفت .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: