کد خبر: ۱۴۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 25
همایون هاشمی با انتقاد از عدم تعیین تکلیف تعرفه های پزشکی در سال 96، افزود: بر اساس قانون باید قبل از پایان هر سال، تعرفه درمانی مشخص شود اما همچنان اعلام میزان تعرفه ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از عدم تعیین تکلیف تعرفه های حوزه سلامت در سال ۹۶ انتقاد کرد و گفت: افزایش میزان تعرفه حوزه سلامت باید به صورت منطقی باشد.

به گزارش شفاآنلاین،همایون هاشمی با انتقاد از عدم تعیین تکلیف  تعرفه های پزشکی در سال 96، افزود: بر اساس قانون باید قبل از پایان هر سال، تعرفه درمانی مشخص شود اما همچنان اعلام میزان تعرفه ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نماینده مردم شاهین دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس شورای اسلامی(parliament)، ادامه داد: واقعیت آن است که تعیین تکلیف تعرفه ها یکی از مطالبات اصلی کمیسیون بهداشت و درمان است تا جایی که چندین بار از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا هرچه سریعتر تعرفه ها اعلام شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: شورای عالی بیمه(insurance council) با اعلام تعرفه های پزشکی خدمت دهندگان حوزه سلامت و خدمت گیرندگان را از سردرگمی نجات می دهد لذا می طلبد در اعلام تعرفه ها تسریع صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: واقعیت آن است که قیمت خدمات باید روشن باشد تا مشکلی در اجرای این تعرفه ها وجود نداشته باشد لذا باید با بررسی های دقیق و کارشناسی از سوی شورای عالی بیمه، میزان افزایش درصد تعرفه ها به صورت منطقی تعیین شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: