کد خبر: ۱۴۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 22
نشست های مشترک فصل بهار صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هفدهم آوریل در واشنگتن آغاز شد و تا آخر هفته ادامه دارد
شفا آنلاین>بیمه و بانک>نشست های مشترک فصل بهار صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هفدهم آوریل در واشنگتن آغاز شد و تا آخر هفته ادامه دارد.

به گزارش شفا آنلاین، نشست های مشترک فصل بهار صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هفدهم آوریل در واشنگتن آغاز شد و تا آخر هفته ادامه دارد؛ بررسی روند رشد اقتصاد جهانی، سیستم های مالی و بانکی و وضعیت فقر در دنیا در دستور این جلسات است.

جیم یونگ کیم، رئیس بانک جهانی(World Bank) گفت: پس از سالها نا امیدی در زمینه میزان رشد اقتصاد جهانی، اکنون برای ایجاد تحول مثبت در پیش بینی های اقتصادی ترغیب شده ایم. اما همواره خطر سقوط مجدد وجود دارد. کشورهایی که ظرفیت مالی بالایی دارند باید اصلاحات اساسی اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.

کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول نیز ضمن هشدار نسبت به تبعات به خطر انداختن روند فعالیت های تجارت(Business) بین الملل گفت: صندوق بین المللی پول سازمانی است که وابستگی به فعالیت های تجاری ندارد اما این فعالیت ها موتور اصلی رشد محسوب می شوند. بنابراین پشتیبانی از توسعه و گسترش فعالیت های تجاری به صورت موثر، عادلانه و جهانی در دستور کار ما قرار می گیرد.

افزایش اختلافات و دعاوی در بخش تجارت بین الملل بر اثر بالا رفتن میزان اعمال تدابیر حمایت گرایی اقتصادی برخی کشورها و کشانده شدن آنها به سازمان تجارت جهانی نگرانی صندوق بین المللی پول را در پی داشته است
برچسب ها: بانک ، تجارت ، بیمه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: