کد خبر: ۱۴۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 11
255 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در 220 شهر کشور در دولت یازدهم ساخته شد
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : 255 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در 220 شهر کشور در دولت یازدهم ساخته شد .

به گزارش شفا آنلاین،سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در آئین افتتاح 13 پروژه درمانی و بهداشتی مازندران که در نکا برگزار شد، افزود : با ساخت این کلینیک ها 6 هزار و 500 مطب پزشکان در سراسر کشور طراحی شد .

وی ادامه داد : با صرف یکهزار و 100 میلیارد تومانی اعتبار 285 هزار متر مربع به فضاهای درمانی کشور در قالب کلینیک های تخصصی اضافه شد .

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات دولت یازدهم در مازندران اشاره کرد و افزود : با صرف یک هزار و 300 میلیارد تومانی اعتبار اقدامات تامین فضا و تجهیزات بهداشتی و درمانی در استان فراهم شد .

وی ادامه داد : در 3 سال اخیر یک هزار و 250 تخت بیمارستانی در مازندران افزوده شد و تامین یک هزار تخت بیمارستانی دیگر نیز در حال انجام است .

هاشمی اضافه کرد : در دولت یازدهم 230 خانه بهداشت(Hygiene) در مازندران ساخته شد ، این در حالیست در 3 دولت قبلی 280 خانه بهداشت ساخته شده بود .

وی همچنین گفت : در دولت یازدهم 70 هزار مترمربع ساخت و ساز فضاهای بهداشتی و درمانی در روستاهای مازندران انجام شد .

هاشمی ادامه داد : در حالیکه میزان ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی در روستاهای و مناطق محروم مازندران تا قبل از روی کار امدن دولت یازدهم 35 هزار متر مربع بود .


برچسب ها: بیمارستان ، بهداشت ، پروژه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: