کد خبر: ۱۴۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 11
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۵۶.۳۶ دلار رسید.
شفا آنلاین: طلا روز سه شنبه در پی افزایش تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و شبه جزیره کره که تقاضا برای دارایی ارزشمند را تقویت کرد، صعود کرد.

به گزارش شفا آنلاین:هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۵۶.۳۶ دلار رسید.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در ژوئن ۰.۳ درصد افزایش یافت و در ۱۲۵۷.۹۰ دلار ایستاد.

افزایش تنشها در شبه جزیره کره و خاورمیانه پس از حمله موشکی آمریکا به سوریه و همچنین انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه سرمایه گذاران را مضطرب ساخته است.

به گفته ادوارد مایر، تحلیلگر شرکت INTL FCStone طلا از تنشهای ژئوپلیتیکی همچنان تحت پشتیبانی قرار خواهد گرفت.

در این بین جانت یلن، رییس بانک مرکزی آمریکا در یک سخنرانی در روز دوشنبه گفت: بانک مرکزی قصد دارد برای حمایت از رشد اقتصادی پایدار نرخهای بهره را به تدریج افزایش دهد.

افزایش نرخهای بهره به جذابیت سرمایه گذاری در داراییهایی مانند طلا که سوددهی ندارند، لطمه می زند و در مقابل از ارزش دلار حمایت می کند.

بر اساس گزارش رویترز، ذخایر "اس پی دی آر گولد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه گذاری تحت حمایت طلا در جهان است، روز دوشنبه ۰.۲۱ درصد افزایش یافت و به ۸۳۸.۲۶ تن رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۱ درصد صعود کرد و به ۱۷.۹۳ دلار رسید. هر اونس پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش، ۹۳۷.۶۰ دلار معامله شد و هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۷۸۷.۲۵ دلار رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار