کد خبر: ۱۴۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 20
وزیربهداشت درگفتگو با شفاآنلاین:
شفاآنلاین:وزیربهداشت،درمان وآموزش پزشکی گفت: بیست سال است که از خدمات روانپزشکی بهره می برم و این باعث افتخارم است .ضمن اینکه معتقدم بی تردید افرادی که در جامعه تاثیر گذار ترند و مسولیت دارند باید از خدمات روانشناسان و روانپزشکان بیشتر بهره ببرند.
دکترسید حسن قاضی زاده هاشمی درگفتگو با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: من بیش از بیست سال است که به روانپزشک مراجعه میکنم و از خدمات لازم بهره می برم .ضمن اینکه در حال حاضر هم در خانه روانپزشک دارم و فرزندم  متخصص این رشته است.

وی در پاسخ به این سوال که هر چند مدت یکبار به روانپزشک مراجعه می کند گفت‌: به طور منظم نیست ولی در زندگی گاهی حوادثی رخ می دهد که بسیار نیازمند به مشاوره و درمان هستیم.ضمن اینکه امروز بر خلاف گذشته افرادی که موثر تر  هستند به خصوص در حوزه های هنر ،ورزش، سیاست و... حتما باید یک مشاور روانشناس یا روانپزشک کنارشان باشد تا بسیار سود ببرند.

وی اظهار کرد: من فکر می کنم بر خلاف گذشته، امروزه به روانپزشک و روانشناس مراجعه کردن به عنوان یک امتیاز و یژه اجتماعی محسوب می شود.و من نه تنها ابایی ندارم که این موضوع را بگویم بلکه افتخار هم میکنم که بگویم مشاور روانپزشک دارم و به توصیه هایش گوش می کنم و با توجه به مسولیتی که دارم و پیشنهاد میکنم مردم درصورت بروز مشکلات ،یک مشاور و روانپزشک داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: