کد خبر: ۱۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 09
کی از مهمترین استراتژی های شرکت بیمه معلم افزایش سهم بازار، خصوصا بیمه زندگی و سرمایه گذاری است
شفا آنلاین>بیمه و بانک>فرهنگ سازی بیمه(Insurance) فقط وظیفه شرکت های بیمه نیست.نقش پوشش های بیمه ای و حمایتی در بیمه های زندگی کمرنگ شده است .بیمه های زندگی 22 درصد سهم بودجه شرکت بیمه معلم را تشکیل می دهد.
                                
به گزارش شفا آنلاین،یکی از مهمترین استراتژی های شرکت بیمه معلم افزایش سهم بازار، خصوصا بیمه زندگی و سرمایه گذاری است.

سعید گیوه چی مدیر بیمه عمر و زندگی شرکت بیمه معلم : خوشبختانه سهم بازاربیمه های زندگی شرکت از وضعیت خوبی برخوردار است.

گیوه چی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما از سال 92 در راستای اجرای  سند چشم انداز شرکت،  برنامه های ویژه ای را پایه ریزی نمودیم تا به وسیله آن سهم خود را در بازار افزایش دهیم.وی ادامه داد: هم اینک سهم بیمه های زندگی از سهم بودجه شرکت 22 درصد می باشد، که از سال 92 تا کنون رشد قابل توجهی داشت که  این رشد  ادامه دارد .

مدیر بیمه عمر و زندگی  شرکت بیمه معلم تصریح کرد: البته رسیدن به اهداف تعیین شده مستلزم اجرای یک سری برنامه های اساسی و پایدار مانند فرهنگ سازی درحوزه بیمه های زندگی می باشد.

مدیر بیمه عمر و سرمایه گذاری  شرکت بیمه معلم سپس به اقدامات شرکت در جهت رشد بیمه های عمر و سرمایه گذاری(investment) اشاره کرد و توضیح داد: ما برای رشد توسعه این بازار آمدیم از کودکان و همچنین دانش آموزان شروع کرده ایم . همانطور که اطلاع دارید ما در حدود ۱۴ میلیون دانش آموز و تعداد قابل توجه ای کودک و مهد کودک در کشور داریم . ما برنامه های استراتژیک در این باره داشتیم. در این باره در قالب یک طرح برای خانواده ها و بچه های زیر 7 سال طرح ویژه ای داشته ایم که در قالب آن کتاب و داستان بیمه ای برای آنها تهیه کردیم. طرح هدیه هستان برای بچه های تا 7 سال تهیه و به مورد اجرا گذاشته شد این طرح هم پوشش های بیمه ای را تشویق می کند و هم در کنارش مزیت های وجود یک پس انداز را تشریح می کند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع آموزش و توانمند سازی فروشندگان بیمه عمر و نمایندگان جنرال  پرداخت و گفت: آموزش تخصصی فروشندگان بیمه عمر و حمایت های بیشتر آنها بحث مهمی است که بیمه مرکزی و  شرکت های بیمه بایستی به آن توجه داشته باشند. در سال 1385 آئین نامه ۵۴ با عنوان "نمایندگی فروش بیمه های عمر" ابلاغ شد که بر اساس آن نمایندگان بیمه های عمر به صورت اختصاصی می توانستند جذب شرکت های بیمه گر شوند . و از همین امکان موجود استفاده کردیم و بیش از ۷۰۰ نماینده عمر از سال 92 تا کنون را جذب کردیم و امیدواریم طبق پیشنهاداتی که در کارگروه توسعه بیمه های زندگی به بیمه مرکزی ارسال گردید ،بیمه مرکزی با قبول پیشنهادات در جهت تقویت و سازماندهی نمایندگان فروش بیمه زندگی شرکت های بیمه را حمایت نماید.

مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم با بیان اینکه شرکت بیمه معلم در سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار بیمه نامه عمر به فروش رسانده است تصریح کرد : البته تعداد فروش ملاک خوبی برای ارزیابی نیست از این رو هیئت مدیره شرکت اهداف و بودجه ای رادر همه رشته ها و رشته بیمه های زندگی ابلاغ نموده است که با برنامه ریزی جدی و تلاش مضاعف امیدواریم محقق یابد .

گیوه چی بحث ارتقاء سطح فنی بیمه نامه های عمر و ارائه محصولات جدید بیمه ای را از جمله برنامه های سال ۹۶ شرکت بیمه معلم اعلام کرد و افزود : بیمه معلم هم اکنون طرح های متمایزی را در صنعت به خود اختصاص داده است که از جمله آن می توان به طرح بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی اشاره کرد که تا ۱۰۶ سال پوشش فوت و ویژگی های منحصربفرد دیگر برای همه اقشار جامعه ارایه می کند.

وی افزود:بیمه نامه مستمری بیمه معلم رقابت خوبی را با صندوق های بازنشستگی دارد که ۱.۵ الی ۲ برابر نسبت به آنها افزایش مستمری دارد.گیوه چی در ادامه به طرح خاصی از  بیمه معلم اشاره کرد وگفت : برای کسانی که بیمه خودرو دارند بیمه نامه ای را برنامه ریزی کرده است که پس از ده سال می توانند با میزان اندوخته خود خودروی جدید خریداری  کنند .

گیوه چی با اعلام این که بیشترین فروش بیمه عمر این شرکت متعلق به استانهای کرمان، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، فارس، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان بوده است افزود: برای افزایش فروش بیمه نامه ها در تهران بایستی میزان فعالیت را افزایش و شبکه فروش را توانمند تر ازسال های گذشته نماییم چرا که با توجه به دغدغه ها و هزینه های بالای زندگی در تهران برنامه ریزی  مالی بیمه ای برای خانواده ها دشوارتر است .

مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم یکی دیگر از استراتژی های بیمه معلم را سرمایه گذاری صحیح و با سود مناسب بر روی اندوخته بیمه گذاران عنوان کرد و گفت:با توجه به وجود کادر متخصص سرمایه گذاری در شرکت  امیدواریم با توجه به کاهش نرخ تورم و آیین نامه  سرمایه گذاری 60 بیمه مرکزی ، همچون سال گذشته که ۲۵ درصدد سو‌د واریز شد   امیدواریم امسال هم بتوانیم سود قابل قبولی را برای بیمه گذاران داشته باشیم.

سعید گیوه چی مدیر بیمه عمر و سرمایه گذاری  شرکت بیمه معلم تاکید کرد : یکی دیگر از اهداف ما شفاف سازی و افزایش دسترسی بیمه گذاران به حساب های اندوخته و میزان پرداخت ها می باشد که در سال گذشته  باشگاه مشتریان در سایت شرکت راه اندازی که  بصورت آن لاین  همه بیمه گذران می توانند با ثبت نام در باشگاه آخرین وضیعت حساب ها و میزان سود واریز شده  به اندوخته خودشان را مشاهده نمایند و  امسال  آیتم های تشویقی و انگیزشی بیشتر در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.



برچسب ها: بیمه ، بانک ، مدیریت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: