کد خبر: ۱۴۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 30
هلال‌احمر ایران در سال جاری با تدوین برنامه راهبردی ١٠ ساله خود، برنامه‌های توسعه‌ای جامع و منسجمی را در دست اجرا دارد
شفا آنلاین>سلامت>دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ(Red Cross)، در بازدید از مراکز درمانی هلال احمر ایران در دوبی، برای هرگونه همکاری و حمایت از اجرای برنامه‌های راهبردی هلال‌احمر کشورمان، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، «الحاج اس سی» به دعوت دکتر ضیائی و به همراه «الیاتس غانم» مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، «فاطمه گیلانی» مسئول هیات همکاری منطقه ای کشورهای خلیج فارس و دکتر «یاسین» رئیس جمعیت هلال احمر(Red Crescent) عراق و تنی چند از همکاران هلال احمر ایران از مراکز درمانی و توانمندی های هلال احمر ایران در دوبی بازدید کرد.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر ایران در این بازدید با تبریک سال نو به هموطنان گفت: هلال‌احمر ایران در سال جاری با تدوین برنامه راهبردی ١٠ ساله خود، برنامه‌های توسعه‌ای جامع و منسجمی را در دست اجرا دارد.

وی ضمن تشکر از هلال احمر امارات متحده عربی، برتقویت همکاری‌های مشترک و دوجانبه دو جمعیت با یکدیگر تاکید کرد.

«الحاج اس سی» دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر نیز ضمن تبریک عید نوروز به همه ایرانیان از فعالیت های گسترده و برنامه ریزی هلال احمر ایران در کشورهای مختلف تقدیر کرد.

وی با اشاره به فعالیت های متنوع هلال‌احمر ایران در حوزه های مختلف از قبیل تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) و ارائه خدمات مقابله با بحران در مناطق گسترده داخل و خارج از کشور، مدیریت کنونی هلال احمر ایران را بسیار راهبردی توانمند و موفق خواند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: