کد خبر: ۱۴۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 29
کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در داخل دارالشفاء حرم امام رضا به عنوان خادمان سلامت به زائران خدمت رسانی می‌کنند
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به طرح خادمان سلامت گفت: پزشکان علوم پزشکی شهیدبهشتی در حرم امام رضا به عنوان خادم سلامت به زائران خدمت می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین،علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به طرح خادمان سلامت گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علاقه زیادی دارند تا خدمت‌گزار آستان قدس رضوی باشند و به زائران خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: افزون بر علاقمندی اعضای هیات علمی، یکی دیگر از دلایل همکاری علوم پزشکی شهید بهشتی با آستان قدس رضوی این است که بسیاری از املاک دانشگاه وقف این آستان مقدس بوده و به عبارتی ما در دانشگاه مهمان امام رضا هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در داخل دارالشفاء حرم امام رضا به عنوان خادمان سلامت به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: ما در راستای طرح خادمان سلامت تفاهم‌نامه‌ای را با دارالشفا امام رضا(ع) منعقد کردیم که بر اساس آن گروه‌های مختلف پزشکی به طور رایگان در شیفت‌های سه تا پنج روزه در دارالشفاء و مناطق مختلف حرم به زائرانی که دچار مشکل شده و نیاز به خدمات درمانی اولیه دارند رسیدگی می‌کنند.

ویپیوندی با بیان اینکه طرح خادمان سلامت امام رضا به تقویت فضای فرهنگی و مذهبی کادر پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کمک می‌کند، اظهار کرد: با خدمت پزشکان به زائران امام رضا معنویت بیشتری در فضای دانشگاه ایجاد می‌شود.

پیوندی یادآور شد: طرح خادمان سلامت امام رضا خدمتی است که ما در علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یک شیعه دوستدار ولایت، به امام رضا و زائران ایشان انجام می‌دهیم و امیدواریم مسیر ایجاد شده که به لطف امام رضا آغاز شده به سرانجام خوبی رسیده و بتوانیم آن را به خوبی ادامه دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: