کد خبر: ۱۴۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 05
مراسم تقدیر اهالی فرهنگ و رسانه از خانواده شهدای آتش‌نشان با عنوان «پرواز ققنوس‌ها» بعد از ظهر امروز با حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان و جمعی از چهره‌های سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران در حوزه هنری برگزار شد.

شفا آنلاین>اجتماعی> مراسم تقدیر اهالی فرهنگ و رسانه از خانواده شهدای آتش‌نشان پلاسکو با رونمایی از تمبر ویژه یادبود این شهدا در حضور خانواده‌های آنها برگزار شد.

به گزارش شفا آنلاین،مراسم تقدیر اهالی فرهنگ و رسانه از خانواده شهدای آتش‌نشان با عنوان «پرواز ققنوس‌ها» بعد از ظهر امروز با حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان و جمعی از چهره‌های سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران در حوزه هنری برگزار شد.

عباسعلی کدخدایی، مهدی چمران، کاشانی، سروری، و پیرهادی از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند؛ ورزشکارانی مثل کمیل قاسمی و آرش میراسماعیلی و پیشکسوتانی همچون علی پروین و حمید استیلی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم همچنین جمعی از آتش‌نشانان و جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و هنرمندانی همچون سید محمود رضوی، محمدحسین مهدویان، عبدالرضا اکبری و قاسم افشار حضور داشتند.

پخش کلیپی از فداکاریهای آتش‌نشانان و ادای احترام مردم به آنها در حادثه پلاسکو پخش شد؛ اجرای قطعه‌ای توسط قاسم افشار به  یاد آتش‌نشانان شهید پلاسکو از دیگر برنامه‌های این مراسم بود؛ در انتهای این مراسم از تمبر ویژه یادبود شهدای آتش‌نشان رونمایی شد و هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی و سخنگوی آتش‌نشانی به نمایندگی از مردم ایران، پای این تمبر را به یادگار امضا کردند.


برچسب ها: تمبر ، پلاسکو ، آتش نشان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: