کد خبر: ۱۴۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 01
واریز عیدی مستمری بگیران را از روز 17 اسفند شروع می کنیم و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از واریز عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی از 17 اسفندماه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، سیدتقی نوربخش در جمع خبرنگاران جزئیات واریز عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد و گفت: واریز عیدی مستمری بگیران را از روز 17 اسفند شروع می کنیم و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گفته نوربخش، پرداخت براساس حروف الفبا از سال گذشته اجرا نمی شود و بر اساس سیستم پرداخت متمرکز از 20 تا 27 هر ماه مستمری پرداخت می شود. اما عیدی را از 17 شروع می کنیم.

وی افزود: در جدولی که از روز شنبه روی سایت سازمان گذاشته می شود ترتیب پرداخت مشخص است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بر این اساس افرادی که معمولا 27 هرماه حقوق می گیرند زودتر عیدی می گیرند تا بتوانند مایحتاج خود را زودتر تامین  کنند.

به گفته وی اعتبار 1750 میلیارد تومان برای سه میلیون مستمری بگیر تامین شده و مبلغ عیدی 770 هزار و 500 تومان است.  برای آنها که کمتر از 10 روز حقوق می گیرند به همان نسبت دریافتی دارند.  تاخیری در پرداخت عیدی نداریم.

جشن حذف دفترچه های کاغذی در مراکز ملکی تامین اجتماعی در 25 اسفند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از برگزاری جشن پایان حذف دفترچه های کاغذی در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در روز 25 اسفندماه خبر داد و گفت: با تمهیدات جدیدی که در نظر گرفته شده است طی چند روزهای آتی و تا قبل از پایان سال بخش قابل توجهی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را تسویه می کنیم. همچنین فردا جلسه ای در اتاق بازرگانی داریم و تمهیدات جدید تامین اجتماعی در جهت بهبود فضای کسب و کار را اعلام می کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: