کد خبر: ۱۴۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 25
تعمیم روش زایمان فیزیولوژیک به کل جامعه در چارچوب طرح تحول سلامت در حال پیگیری است و در دستور کار دولت قرار دارد و طبق گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم این موضوع در دستور کار نظام سلامت کشور قرار دارد.

شفا آنلاین>سلامت>معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جریان سفر امروز خود به استان خوزستان، از بخش زنان و زایمان بیمارستان سینا در شهرستان کارون بازدید کرد و در جریان مشکلات این بخش قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین،‌ شهیندخت مولاوردی در حاشیه بازدید از بخش زنان و زایمان بیمارستان سینا شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ امروز اولین تجربه من از بازدید روش زایمان فیزیولوژیک بود و همیشه مشتاق دیدن چنین روش زایمانی بودم.طبق صحبت‌های بانوانی که به روش فیزیولوژیک در بیمارستان سینا زایمان کرده بودند، به نظر می‌رسد که روش زایمان فیزیولوژیک می‌تواند مدل موثری باشد و به کل جامعه تعمیم یابد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد:‌ تعمیم روش زایمان فیزیولوژیک به کل جامعه در چارچوب طرح تحول سلامت در حال پیگیری است و در دستور کار دولت قرار دارد و طبق گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ایم این موضوع در دستور کار نظام سلامت کشور قرار دارد.

معاون رییس جمهور در بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان شماره 2 بیمارستان سینا شهرستان کارون، از جمله بخش زایشگاه،‌ بخش NICU، اتاق زایمان، اتاق نوزادان، اتاق زایمان فیزیولوژیک و اتاق مادران پرخطر با زنانی که در این بخش بستری بودند، صحبت کرد و برخی از مسئولان بخش زنان و زایشگاه این بیمارستان نیز محدودیت‌ها و کمبودهای این بخش‌ها نظیر کمبود پرستار و مشکلات دیگر را با معاون رییس جمهور در میان گذاشتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: