کد خبر: ۱۴۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 25
پلیس در جاده های برون شهری بیشترین برخورد با تخلفات رانندگی را دارد که در این حوزه، استان خراسان رضوی، طی 10 ماهه امسال، رتبه اول را داشته است.

شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: پلیس در جاده های برون شهری بیشترین برخورد با تخلفات رانندگی را دارد که در این حوزه، استان خراسان رضوی، طی 10 ماهه امسال، رتبه اول را داشته است.

به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: شمال استان فارس و خوزستان هم از استان هایی به شمار می آیند که به ترتیب، رتبه دوم و سوم این تخلفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: برخورد با مجموع تخلفات رانندگی درون و برون شهری طی 10 ماهه امسال در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل، ٢٧ درصد، رشد داشته است.

به گفته وی، رتبه چهارم برخورد با تخلفات برون شهری به استان اصفهان تعلق دارد و رتبه پنجم نیز به استان قم اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این رشد برخورد با تخلفات به دلیل توسعه تجهیزات هوشمند پلیس مثل دوربین هاست. همچنین این رشد، ناشی از ابلاغ دستورات عملیاتی است که از طریق هیات رئیسه پلیس راهور ناجا به واحدهای عملیاتی منتقل شده است؛ ضمن اینکه این دستورات شامل دستوراتی برای برخورد بدون اغماض با تخلفاتی است که منجر به حوادث می شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اظهار کرد: این ابلاغیه ها به صورت جدی با هدف پیشگیری از حوادث در دستور کار پلیس راهور ناجا قرار گرفته است و هرچند پلیس، طی 10 ماهه امسال، 27 درصد برخوردهای یاد شده را افزایش داده، در عین حال شاهد کاهش تخلفات حادثه ساز هم بوده است.
برچسب ها: تخلفات ، استان ، رانندگی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: