کد خبر: ۱۴۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 24
امروز ۴۰ میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی در ایران فعالیت دارند و استفاده سالم از این شبکه‌ها از دغدغه‌های دولت است.
شفا آنلاین:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز ۴۰ میلیون کاربر شبکه‌های اجتماعی در ایران فعالیت دارند و استفاده سالم از این شبکه‌ها از دغدغه‌های دولت است.

به گزارش شفا آنلاین:سیدرضا صالحی امیری، اظهار کرد: وضعیت بودجه متناسب با میزان درآمد دولت در سطح ملی است و در مجموع ۱۷ درصد در برخی حوزه‌ها رشد صورت گرفت و این میزان در برخی دیگر نیز ۲۳ درصد و در حوزه‌های سینمایی ۳۲ درصد بوده است.

او با بیان اینکه متوسط رشد بودجه فرهنگی نسبت به دستگاه‌های دیگر قابل قبول است، افزود: اما این بودجه با وضع ایده‌آل به صورت طبیعی فاصله وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت توجه بیشتری به بخش فرهنگی در بودجه داشته است، بیان کرد: متوسط رشد ۱۷ تا ۲۳ درصد است و هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شد که ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و تملک دارایی است.

صالحی ادامه داد: نیازهای کشور برای توسعه فرهنگی بیشتر است اما کشور با واقعیت‌ها اداره می‌شود چرا که مجموع درآمدهای دولت محدود است.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان عضو دولت در چارچوب واقعیت‌های آن تصمیم گرفته می‌شود و آنچه نیاز کشور است با واقعیت موجود فاصله دارد.

وزیر ارشاد درباره وضعیت شبکه‌های مجازی با اشاره به تشکیل شورای عالی مجازی، گفت: با دستور رهبری برای سیاستگذاری فضای مجازی حرکت می‌شود چرا که این فضا بسیار مهم است و جهشی به سمت گسترش فضای مجازی دارد که باید سیاست‌گذاری، صیانت و بستر فعالیت سالم فراهم شود. نظارت بر محتوا در دستور کار قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: