کد خبر: ۱۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 18
الکل ، مواد مخدر، مصرف زیاد مواد دارویی و شیمیایی، استرس، سوء تغذیه، قند و شکر و مواد غذایی صنعتی و هله هوله باعث کاهش تولید، قدرت باروری و سرعت اسپرم می گردند.
شفا آنلاین:گياهان و مواد غذایی وجود دارند که باعث تولید بیشتر اسپرم شده و تحرک آن را افزایش می دهند. در ذیل به برخی از آن ها اشاره می گردد.

به گزارش شفا آنلاین:برای تقویت اسپرم ها بهتر است فاصله گذاری زمانی بین 3تا6 روز برای نزدیکی رعایت شود. ضمنا الکل ، مواد مخدر، مصرف زیاد مواد دارویی و شیمیایی، استرس، سوء تغذیه، قند و شکر و مواد غذایی صنعتی و هله هوله باعث کاهش تولید، قدرت باروری و سرعت اسپرم می گردند.

مواد غذایی :
خرما- گوشت شتر، گوسفند نر- ماهی نر با پیازچه و فلفل سیاه- کنجد- حلیم- موز- شلغم پخته در شیر- دوغ شتر- پیاز- چهارمغز (گردو، پسته خام، بادام، فندق)- جوانه گندم- انگور و کشمش- انجیر-كنجد - پودر نارگيل- گل كلم - فلفل سبز- و قرمز- شیرعسل- شیرسویا

گیاهان دارویی :
زنجبیل-جنسینگ- ماهی سمنقور- دمکرده پونه و آویشن با عسل- تخم كدو و كاسنی . و اینم یه نسخه خوب و کارا:مغز گردو و بادام شيرين و كنجد رو آسياب كنيد و به آن زنجبيل و دارچين و زعفران و خارخاسك و پودر جينيسنگ اضافه كنيد و شبها با مخلوط عسل وشير ميل نمايید. در ضمن خرنوب گیاه کهبرای آقایونی که تعداد اسپرمشون کمه و یا اسپرم کم تحرک دارند و همچنین درمان زود انزالی معرفی ميشهو خوب هم جواب داده.

طرز تهیه :
برای درمان مشکلاتی که در بالا گفتیم 6 یا 7 عدد خرنوب را به چند قسمت تقسیم می کنیم و در داخل نیم لیتر آب در حال جوش میریزیم و سه دقیقه منتظر می مونیم و بعد زیرشو خاموش می کنیم و می گذاریم 20 دقیقه به همان حالت بمونه (خرنوب در داخل آب) بعد از 20 دقیقه تکه های خرنوب را در آورده و آب حاصل رو دو قسمت کرده و به مدت یک هفته صبح ناشتا و شب قبل از خواب میل گردد
بعد از یک هفته، به مدت سه ماه هر شب یک لیوان فقظ شبها میل نمایید.
روزانه نصف ليوان كشمش محلى
خوردن تخم مرغ همراه پياز در روغن زيتون صبحانه
حجامت عام وحجامت ساكرال و حجامت لاله گوش

پزشک آنلاین

دکتر اکرم صالحی [ طب سنتی ]

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: