کد خبر: ۱۴۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 14
شفاآنلاین :اجتماعی >سلامت >وزیربهداشت،درآستانه چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دریادداشتی نوشت:طی سال‌های پس از انقلاب، در کوران حوادث گوناگون، آیت‌الله با درایت و تدبیری که خاص ایشان بود، مانع از جدایی و ریزش بسیاری از نیروها، به‌ویژه جوانان شد و این یکی از ارزنده‌ترین خدماتش به کشور و انقلاب بود.
به گزارش شفاآنلاین،دریادداشت دکتر سیدحسن هاشمی آمده است: جای آیت الله هاشمی رفسنجانی آسان پرنمی‌شود؛ که او رکنی اساسی از ارکان جمهوری اسلامی بود؛ مجاهدی نستوه که محل رجوع اهل دانش و دانشگاه، اصحاب فرهنگ، مردان سیاست و نخبگان کشور بود. زبان همه را می‌فهمید و می‌توانست به همان زبان سخن بگوید و مهمتر آنکه سخنش بر دل‌ها می‌نشست و آرامش را بر دل همگان می‌نشاند. اما آنچه شاید کمتر بیان شده اینکه طی سال‌های پس از انقلاب، در کوران حوادث گوناگون، آیت‌الله با درایت و تدبیری که خاص ایشان بود، مانع از جدایی و ریزش بسیاری از نیروها، به‌ویژه جوانان شد و این یکی از ارزنده‌ترین خدماتش به کشور و انقلاب بود.

 جهان پرتنش امروزنیازمند مدیران و سیاستمدارانی است که دولت‌ها و ملت‌ها را به اعتدال، گفت‌و‌گو و منطق دعوت کنند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چنین نقشی درسیاست داخلی، خارجی و امنیت ملی کشور داشت.

 امید که در سایه وحدت ملی و تحت لوای رهبری نظام که با درایت و دوراندیشی، کشتی انقلاب را از میان طوفان‌های سخت به سلامت عبور داده‌اند، بتوانیم جای آن مبارز و سیاستمدار انقلابی را نیز در حد امکان پر کرده، با پیروی از مشی معتدل، نگاه دقیق مبتنی بر وحی و تعالیم الهی و باورش به مشورت و برگزیدن بهترین مسیر برای عزت و سربلندی نظام و کشور، راهش را ادامه دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: