کد خبر: ۱۴۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 13
.بردلی لاوری، کودک پنج‌ساله هوادار ساندرلند در آغوش جرمن دفوئه بازیکن محبوب تیم خوابیده است.
شفا آنلاین:تصویری از کودک سرطانی که در آغوش یک بازیکن فوتبال به خواب‌رفته است حالا به یکی از پربیننده‌ترین تصاویر فضای مجازی و خبرگزاری‌هاتبدیل شده است

به گزارش شفا آنلاین.بردلی لاوری، کودک پنج‌ساله هوادار ساندرلند در آغوش جرمن دفوئه بازیکن محبوب تیم خوابیده است.دفوئه که برای عیادت از بردلی بعد از چند دقیقه می‌خواست با او خداحافظی کند اما بردلی نمی‌خواست از آغوش جرمین جدا شود و کنار او به خواب رفت.

 دفوئه در فوتبال الگوی بردلی است و او را می‌ستاید.مادر بردلی هم در توییتر پسرش عکسی منتشر کرد و نوشت: «بردلی نمی‌خواست جرمین برود برای همین در آغوش او خوابید» بردلی لاوری حالا پنج‌ساله است.او از سال 2013 به بیماری «نوروبلاستوما»مبتلا شده است.بیماری که پزشکان معتقد بودند او تا یک ماه دیگر زنده نمی‌ماند. زمانی که والدین بردلی متوجه شدند پسرشان به سرطان مبتلا شده، تومور به‌قدری بزرگ‌شده بود که بسیاری از اعضا و شریان‌های او را تحت تاثیر قرار داده بود. سرطان به سینه، کبد، غدد لنفاوی، استخوان و مغز استخوانش رسیده بود.او بعد از چند عمل جراحی و مراحل شیمی‌درمانی توانست به زندگی برگردد. او حالا یک پسر 5 ساله است و برای تماشای بازی‌های تیم محبوبش به استادیوم می‌رود و حتی حرکت‌های جهانی راه می‌اندازد. او با پیراهن فوتبال برای زنده ماندن وزندگی کردن می‌جنگد.بردلی متعصب‌ترین هوادار ساندرلند است که نه‌تنها هواداران این تیم در انگلیس که بیشتر تیم‌های فوتبال در دنیا اورا می‌شناسند حتی برای رسیدن به آ روزهایش ،همراهش هستند.او نماد شانس تیم ساندرلند است و قبل از شروع هر بازی تصاویر او به نمایش درمی‌آید و تماشاگران برایش سرود مخصوص هواداری را می‌خوانند.هواداری که در زمین فوتبال بهترین انگیزه را برای زندگی و جنگیدن با بیماری سرطان پیدا می‌کند.


200 هزار کارت‌پستال کریسمس وسوپرایز گواردیولا
داستان از روزی شروع شد که مادر بردلی در توییترش نوشت ؛ آرزوی پسرش این است که برای کریسمس از تمام دنیا کارت‌پستال داشته باشد.بعد از انتشار این پست کمپینی برای تحقق آرزوی بردلی تشکیل شد.این کمپین با حمایت بازیکنان تیم‌های لیگ برتری انگلیس و حتی بازیکنان اسبق تیم ملی انگلیس مثل رابی فاولر، آلن شیرر و جان تری شکل جدی‌تری به خود گرفت.حتی جان تری از هوادارانش خواست آرزوی این پسر خردسال را برآورده کنند. و حالا و بعدازاین حمایت‌ها بردلی بیش از 200 هزار کارت کریسمس دریافت کرده که تعدادی از آن‌ها از دورترین نقاط کره زمین مثل نیوزلند و استرالیا به دستش رسیده است.بردلی لاوری حالا به‌قدری در دنیا معروف و محبوب شده است که قرار شد برای انتخاب برترین ورزشکار سال بریتانیا به مراسم دعوت شود و حتی جایزه گل ماه لیگ برتر را به‌طور نمادین به او اهدا کنند. شهرت او به حدی است که بیشتر بازیکنان و مربیان نامدار فوتبال را هم تحت تاثیر قرار داده است.حدود یک ماه پیش پپ گواردیولا در جریان دیدار تیمش منچستر سیتی با اورتون با بردلی لاوری کودک 5 ساله مبتلابه سرطان دیدار کرد.لاوری که برای تماشای دیدار این دو تیم به ورزشگاه رفته بود سوپرایز شد.

 گواردیولا برای بردلی پیراهنی با امضای بازیکنان تیمش هدیه آورده بود.هدیه‌ای که به گفته مادر بردلی او را خیلی خوشحال و شگفت‌زده کرد. چند هفته قبل از سوپرایز گواردیولا هم و قبل از دیدار ساندرلند و چلسی، باشگاه ساندرلند از بردلی لاوری، دعوت کرد تا به‌صورت نمادین در زمین مسابقه حاضر شود و گلی به ثمر برساند. گلی که از طرف اتحادیه فوتبال جزیره ، به‌عنوان گل ماه نیز شناخته شد. بعد ازگلزنی بردلی بازیکنان و حاضران در ورزشگاه به‌صورت ایستاده او را تشویق کردند.همه فوتبال دوستان و بازیکنان لیگ انگلیس حواسشان به هزینه درمان این کودک فوتبال دوست هم هست. گفته می‌شود باشگاه اورتون حاضرشده است که 200هزار یورو از مخارج درمان بردلی پنج‌ساله را پرداخت کند.هزینه درمان بردلی در آمریکا حدود 700 هزار پوند است که بیشتر از آن قرار است از کمک‌های مردم و فوتبالیست‌ها و باشگاه‌های فوتبال پرداخت شود.

نوروبلاستوما چیست؟
نئوروبلاستوما نوعی از سرطان است که به‌طورمعمول در نوزادان و کودکان دیده می‌شود. خاستگاه این بیماری از سلول‌های عصبی به نام نئوروبلاست است و پس از رشد جنین در رحم پنهان می‌شود.این سرطان معمولاً در غده‌های فوق کلیوی که بالای کلیه قرار دارند، شروع می‌شود اما با شکل‌گیری در بافت‌های عصبی وارد نخاع در گردن، سینه، شکم و لگن خاصره شود. این بیماری به‌سرعت می‌تواند در قسمت‌های دیگر بدن مانند استخوان‌ها، نازک‌نی، غدد لنفاوی و پوست برسد.سپید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: