کد خبر: ۱۴۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 01
با توجه به آلودگی های محیطی و از جمله آلودگی ناشی از مواد مضری مثل آزبست در فضای ساختمان پلاسکو بعد از فروریختن این ساختمان، لازم است خبرنگاران و آتش نشانان حاضر در صحنه این حادثه از نظر بیماری های ریوی کنترل شوند.

شفا آنلاین:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: خبرنگاران حاضر در حادثه پلاسکو می توانند امروز، چهارشنبه (13 بهمن) یا دوشنبه هفته آینده با در دست داشتن معرفی نامه از رسانه خود برای انجام معاینات ریوی رایگان به بیمارستان لقمان تهران مراجعه کنند.

به گزارش شفا آنلاین،اسماعیل رمضانی افزود: با توجه به آلودگی های محیطی و از جمله آلودگی ناشی از مواد مضری مثل آزبست در فضای ساختمان پلاسکو بعد از فروریختن این ساختمان، لازم است خبرنگاران و آتش نشانان حاضر در صحنه این حادثه از نظر بیماری های ریوی کنترل شوند.
وی اظهار کرد: بر این اساس گروه متخصصان بیماری های ریوی بیمارستان لقمان اعلام کرد که آماده معاینه و بررسی وضعیت تنفسی خبرنگاران و آتش نشانان حاضر در صحنه این حادثه است؛ بنابراین، علاوه بر آتش نشانان، خبرنگاران و عکاسان حاضر در صحنه این حادثه نیز می توانند امروز یا حداکثر دوشنبه هفته آینده با در دست داشتن معرفی نامه از رسانه، مبنی بر حضور در صحنه این حادثه برای انجام معاینات ریوی اقدام کنند.
ساختمان پلاسکو روز 30 دیماه امسال در آتش سوخت و فرو ریخت.
قبرستان آوارهای پلاسکو در خیابان خیام جنوبی ، خیابان مختاری و محدوده خیابان بهشت در دل بافت مسکونی، واقع شده است.
شواهد نشان می دهد که اهالی آن منطقه نیز در معرض خطر استنشاق نخاله های پلاسکو از جمله آزیست هستند.
برچسب ها: پلاسکو ، ساختمان ، آسیب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: