کد خبر: ۱۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 26
امروز تاکنون ۶ پیکر از آتش‌نشانان مفقود در پلاسکو از زیرآوار خارج شده است. نکته اینجاست که پیکر این آتش‌نشانان همگی در بخش شمال‌غربی ساختمان و در نزدیکی پاساژ پلاسکو، کشف شده است.
شفاآنلاین>اجتماعی> تمام پیکرهای آتش‌نشانانی که امروز کشف شده است، در منطقه شمال غربی پلاسکو و در طبقه همکف و منفی یک مدفون شده بودند.

به گزارش شفاآنلاین،امروز تاکنون ۶ پیکر از آتش‌نشانان مفقود در پلاسکو از زیرآوار خارج شده است. نکته اینجاست که پیکر این آتش‌نشانان همگی در بخش شمال‌غربی ساختمان و در نزدیکی پاساژ پلاسکو، کشف شده است. این نشان می‌دهد آتش‌نشانان در یکی از طبقات بالایی مشغول عملیات اطفای حریق بوده‌اند که با تخریب ساختمان، فرصت نجات جان خود را نداشته اند.



روز گذشته، سعید کمانی، آتش‌نشانی که بالای نردبان و داخل سبد مشغول خاموش کردن آتش در ضلع غربی ساختمان بود،‌ درباره زمان تخریب گفت: «نردبان‌ها در ضلع‌هایی مانند ضلع غربی توانستند تعداد زیادی از آتش‌نشانان را خارج کنند. در طبقات ۱۲ و ۱۳ پارچه صورتی از پنجره‌ها آویزان شده بود و آتش‌نشانان از ما خواستند که آنها را از داخل ساختمان بیرون بیاوریم، اما برای این کار محدودیت‌هایی وجود داشت. قبل از ریزش اصلی، در داخل ساختمان چند ریزش رخ داد. یکی از همکارانم تلاش کرد با پتک، فنس را بشکافد اما نتوانست موفق شود. من حتی برای نجات همکارانم گارد جلوی سبد را باز کردم اما نتوانستم برخی از آنها را نجات دهم. قرار شد تجهیزات برش برای ما بیاورند تا بتوانیم آتش‌نشانان گرفتار شده در ساختمان را نجات دهیم ولی کار از کار گذشت.»مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: