کد خبر: ۱۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 23
در این جلسه روسای سازمان اورژانس، آتش نشانی، بنیاد مستضعفان، معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولانی از شهرداری تهران و معاون دادستان نیز حضور داشتند.
شفا آنلاین>اجتماعی>سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی جزئیات حادثه پلاسکو خبر داد و گفت: در این جلسه مسئولان دستگاه های ذیربط گزارش خود را در مورد این حادثه به کمیسیون ارائه کردند که جمع بندی آن به مجلس ارائه می شود.

به گزارش شفا آنلاین،«صدیف بدری» عصر امروز دوشنبه با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس در مورد حادثه پلاسکو گفت: در این جلسه روسای سازمان اورژانس، آتش نشانی، بنیاد مستضعفان، معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولانی از شهرداری تهران و معاون دادستان نیز حضور داشتند.
وی افزود: در این جلسه دستگاه های مختلف گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این دستگاه ها و همچنین اقدامات پیشگیرانه ای که در گذشته نسبت به ساختمان پلاسکو داشتند ارائه کردند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در این جلسه که به مدت سه ساعت و نیم به طول انجامید، نمایندگان مجلس دغدغه ها و سوالات خود در مورد حادثه پلاسکو را از مسئولان ذیربط پرسیدند؛ عمده این سوالات درباره این بود که چه اقداماتی پیشگیرانه ای دستگاه های ذیربط در باره ساختمان پلاسکو انجام داده بودند.
بدری افزود: نهایتا مقرر شد جمع بندی جلسه امروز کمیسیون، ظرف چند روز آینده آماده شده و در اختیار مجلس قرار داده شود.
سخنگوی کمیسیون عمران ادامه داد: در این جلسه سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان به سهم خود در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو ضمن عذرخواهی و قبول کردن مسئولیت، قول داد به زودی ساختمان جدیدی احداث شده و به کسبه پلاسکو داده شود.
وی یادآور شد: بنا به دستور رئیس مجلس ، برای پیگیری حادثه پلاسکو توسط کمیسیون های عمران، اجتماعی و بهداشت کمیته مشترکی از نمایندگان سه کمیسیون تشکیل شده است که به زودی گزارش خود را آماده می کند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: