کد خبر: ۱۳۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 22
مردم بسیاری در ورودی ساختمان ایستگاه یک آتش نشانی منطقه پنج عملیات جمع شده اند .دسته گل های بزرگ کنار هم چیده شده درست روبروی درورودی به احترام آنانی که رفته اند و دیگر بازنگشته اند خودی نشان می دهند .
- اینجا ایستگاه یک آتش نشانی است ...
میدان حسن آباد ...
سه روز از آن اتفاق می گذرد...
 حادثه  آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو ...
خیابان های منتهی به میدان حسن آباد بوی غم می دهند ، بوی دود، بوی تردید ....
بوی انتظار برای شنیدن یک خبر تازه ...
مردم بسیاری  در ورودی ساختمان ایستگاه یک آتش نشانی منطقه پنج عملیات جمع شده اند .دسته گل های بزرگ  کنار هم چیده شده درست روبروی درورودی به احترام آنانی که رفته اند و دیگر بازنگشته اند خودی نشان می دهند .
جمعیتی منتظرند ...
زیرگل دسته ها تعداد زیادی شمع روشن است . حیاط ایستگاه یک آتش نشانی باغچه ای دارد به وسعت درختان بی برگ . چنارهای  بلند و درخت های کوتاه بی برگ .درهوای ابری دوم بهمن ، غروب غم سنگینی بر دوش دارد . شاخه های خشک گویی دست به آسمان برده و دعا می کنند که ای کاش فریدن علی تبار ، محسن  روحانی و محمد آقایی دوباره باز می گشتند . میلاد مقدادی جوان آتش نشان 21 ساله هم منتظرمیهمانان است . چشم های جوانش رمقی برای نگاه ندارند ازبس اشک ریخته است . می گوید : فریدون و محمد آقا رفقای صمیمی بودند . آقا محمد یک دختر سه ساله دارد . محسن خیلی شوخ طبع بود . به آلاچیق های گوشه حیاط نگاهی می اندازد و می گوید همه همکارهایی که از آن ها اسم بردم خیلی مهربان بودند . به  گوشه ای آلاچیق کوچک حیاط نگاه می کند ، گویی پرنده خیالش در یک غروب زمستانی به جایی دور می رود . 
همه آتش نشان ها به صف می ایستند . بوی گلایل های سپید می آید ، بوی رز های قرمز. گلایل و رز یکی درمیان روی زمین چیده شده اند . همه آتش نشانان به صف می ایستند .مهمانی عزیزقرار است بیاید . کسی که خود فرزند جوان از دست داده و طعم از دست دادن را خیلی خوب چشیده است .
بوی گلایل می آید ...  بوی خاکستر...
ربیعی تک تک آتش نشان ها را در آغوش می کشد . بوی گلایل می آید ...
چشم چشم را نمی بیند در میان اندوه واشک هایی که ریخته می شود آنجا که ربیعی می گوید غصه غصه بزرگی است...
بوی گلایل های سپید...
 بوی سوختن شمع ...
بوی باران ...
شقایق آرمان- روزنامه نگار

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار